فروش نخستین ساعت هوشمند زنانه آغاز شد

به گزارش موبنا، این دو ساعت مچی هوشمند Watch Jewel و Watch Elegant نام دارد و شرکت هوواوی اعلام کرد قیمت آنها از ۴۹۹ دلار آغاز می‌شود و کاربران به زودی می‌توانند آن را خریداری کنند. فروشگاه بریتانیایی MobileFun از هم‌اکنون پیش‌فروش هر دو مدل این ساعت مچی را آغاز کرده است و البته قیمت …

به گزارش موبنا، این دو ساعت مچی هوشمند Watch Jewel و Watch Elegant نام دارد و شرکت هوواوی اعلام کرد قیمت آنها از ۴۹۹ دلار آغاز می‌شود و کاربران به زودی می‌توانند آن را خریداری کنند.

فروشگاه بریتانیایی MobileFun از هم‌اکنون پیش‌فروش هر دو مدل این ساعت مچی را آغاز کرده است و البته قیمت آن از قیمتی که شرکت چینی هوواوی اعلام کرد کمتر است. مدل Watch Elegant این ساعت زنانه در فروشگاه بریتانیایی به قیمت ۴۱۴.۹۹ و مدل Watch Jewel آن به قیمت ۴۹۷.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

مدل Watch Jewel این ساعت هوشمند زنانه ۶۸ قطعه کریستال ۱.۵ میلیمتری را دور قاب خود در اختیار گرفته است و به همین خاطر قیمت گران‌تری دارد. هر دو مدل مذکور بند چرمی ایتالیایی دارند و کاربران می‌توانند از مارس امسال یعنی حدود دو ماه دیگر آن را در اختیار بگیرند.

در بخش داخلی، برای این دو ساعت هوشمند زنانه امکانات Huawei Watch در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می‌توان به نمایشگر لمسی ۱.۴ اینچی با کیفیت ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل، تراشه Snapdragon 400، رم ۵۱۲ مگابایتی، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا