تصمیم جدید هوواوی برای تولید رایانه شخصی

به گزارش موبنا، این روزها کمتر شرکت تولیدکننده محصولات الکترونیکی به رایانه‌های شخصی توجه می‌کند و هم شرکت‌ها می‌کوشند با تولید مدل‌های جدید تلفن همراه گوی سبقت را از رقبا بربایند. ولی شرکت چینی هوواوی که بر اساس آخرین بررسی‌ها عنوان سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی را در اختیار دارد، می‌خواهد وارد …

به گزارش موبنا، این روزها کمتر شرکت تولیدکننده محصولات الکترونیکی به رایانه‌های شخصی توجه می‌کند و هم شرکت‌ها می‌کوشند با تولید مدل‌های جدید تلفن همراه گوی سبقت را از رقبا بربایند. ولی شرکت چینی هوواوی که بر اساس آخرین بررسی‌ها عنوان سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی را در اختیار دارد، می‌خواهد وارد عرصه رایانه‌های شخصی شود.

میزان فروش رایانه‌های شخصی روز به‌روز کمتر می‌شود و فعالان این عرصه نگران آینده فعالیت‌های خود هستند. به همین خاطر ورود یک شرکت جدید به این بازار دور از ذهن به نظر می‌رسد. ولی هوواوی قصد دارد این هدف را محقق کند.

شرکت هوواوی به تازگی برندی را با نام MateBook ثبت کرده است و این طور که منابع آگاه اعلام می‌کنند، قرار است در این زیرمجموعه جدید رایانه‌های شخصی هوواوی تولید شوند.

هنوز جزییات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است. ولی برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که هوواوی می‌خواهد در این زیرمجموعه سری رایانه‌های دوکاره خود را به تولید انبوه برساند.

هنوز به درستی مشخص نیست این شایعات تا چه اندازه درست باشند. ولی شیائومی که دیگر شرکت بزرگ چینی تولیدکننده محصولات الکترونیکی محسوب می‌شود هم از مدتی پیش تولید لپ‌تاپ را آغاز کرده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا