دهکده ورزشی موتورسواری و اتومبیل‌رانی در قم احداث می‌شود

محسن بهشتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به توسعه استان در امتداد شهرک پردیسان اظهار داشت: چون محور توسعه در این سمت از استان است، از همین‌رو باید توسعه ورزشی باشد تا اگر در آینده قصد بر تغییر کاربری بود به‌راحتی قابل انجام باشد. معاون امور عمرانی استاندار قم بابیان اینکه …

محسن بهشتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به توسعه استان در امتداد شهرک پردیسان اظهار داشت: چون محور توسعه در این سمت از استان است، از همین‌رو باید توسعه ورزشی باشد تا اگر در آینده قصد بر تغییر کاربری بود به‌راحتی قابل انجام باشد.

معاون امور عمرانی استاندار قم بابیان اینکه موتورسواران یکی از معضلات قم هستند، تصریح کرد: این مکان زمین دولتی است که واگذاری آن به بخش خصوصی می‌تواند در آینده تبعات داشته باشد، از همین‌رو بهتر است این زمین در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان قرار گیرد.

وی احداث پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی را از نیازهای استان برشمرد و خاطرنشان کرد: بهترین راهکار اجرای این طرح با حفظ مالکیت استان است چراکه در کنار ورزشگاه یادگار امام (ره) زمین دولتی نداریم.

به گفته معاون امور عمرانی استاندار قم، با توجه به اقبال سرمایه‌گذاران در جاده قدیم اصفهان از همین رو باید در مصوبه تأکید شود که تغییر کاربری باید بدون واگذاری زمین و حفظ مالکیت دولت انجام شود، چراکه محدوده‌های شهر قابل‌تغییر است و با توسعه شهر اراضی خارج از حریم وارد حریم شهری می‌شود.

بهشتی خاطرنشان کرد: طرح “احداث دهکده ورزشی” به وسعت ۳۰۰ هکتار در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان برای واگذاری به سرمایه‌گذار در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصویب رسیده است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا