تداوم مشکلات شهروندان و شاهکار وزارت ارتباطات

به گزارش خبرنگار موبنا، در این شماره از مجله تلفن همراه به نکته های مهمی در زمینه ارایه بی ضابطه و گسترده سیمکارت های فعال ولی ثبت نام نشده، یا شاید ثبت شده بنام افرادی است که یا در قید حیات نیستند یا اگر هم زنده باشند، روحشان هم از این موضوع بی خبر است، …

به گزارش خبرنگار موبنا، در این شماره از مجله تلفن همراه به نکته های مهمی در زمینه ارایه بی ضابطه و گسترده سیمکارت های فعال ولی ثبت نام نشده، یا شاید ثبت شده بنام افرادی است که یا در قید حیات نیستند یا اگر هم زنده باشند، روحشان هم از این موضوع بی خبر است، پرداخته شد.

Jeld-01-B
علاوه بر تداوم مشکلات شهروندان در پرونده ویژه این شماره ماهنامه به جادوگران در دنیای مجازی، اینستاگرام جولانگاه رمالان، اپلیکیشن های فالگیر پرداخته شد.
همچنین در اخبار تلفن همراه نیز به مواردی همچون “مکالمه با موبایل محدود شد”،”با موبایل از خودپردازها برداشت کنید”، “آیا بزرگان تلفن همراه نفس های آخر را می کشند” پرداخته شد.
“ناگزیر به پیشرفت در دنیای بانکداری موبایلی هستیم” و “تجارت سیار با موبایل بانک” از جمله موارد مطرح شده در ۱۲۷ شماره مجله تلفن همراه بود که به چاپ رسید.
همچنین در بخش بررسی مجله تلفن همراه “یک گوشی خوش ساخت از سرزمین اژدها”، “اقای خیلی خاص سونی”، “رقیبی برای سیب آمریکایی” پرداخته شد.
“فال مرگ در تلگرام”، “تبهکاران تلگرامی”، “کلاهبرداری با سیمکارت بی هویت” از مطالب منشر شده ای است که در بخش حوادث ۱۲۸ شماره مجله تلفن همراه به چاپ رسید.
همچنین در قسمت راهنمای خرید “پرسرعت های ارزان قیمت”، “۴ گوشی پرفروش بازار”، “جدیدترین گوشی های تلفن همراه” منتشر شد.

علاقمندان به مجله تلفن همراه می توانند فایل PDF این ماهنامه را از سایت جار دانلود کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا