اعلام قیمت عینک واقعیت مجازی سونی

به گزارش موبنا، در میان شرکت سونی برای آنکه از بازار رقابتی عقب نماند عینک واقعیت مجازی PlayStation VR که البته با نام Morpheus هم شناخته می‌شود را تکمیل می‌کند. اگرچه سونی هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نکرده است، ولی سه فروشگاه اینترنتی در کشور سوئیس این عینک واقعیت مجازی را در …

به گزارش موبنا، در میان شرکت سونی برای آنکه از بازار رقابتی عقب نماند عینک واقعیت مجازی PlayStation VR که البته با نام Morpheus هم شناخته می‌شود را تکمیل می‌کند.

اگرچه سونی هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نکرده است، ولی سه فروشگاه اینترنتی در کشور سوئیس این عینک واقعیت مجازی را در لیست محصولات خود قرار داده‌اند.

البته قیمت این محصول در هر یک از فروشگاه‌های مذکور متفاوت است و در نهایت می‌توان گفت عینک واقعیت مجازی سونی بین ۴۹۹ تا ۵۵۲ فرانک سوئیس قیمتگذاری شده است. بر این اساس می‌توان گفت این محصول بین ۴۹۷ تا ۵۵۰ دلار یا ۴۵۵ تا ۵۰۴ یورو قیمت دارد.

با این خبر می‌توان میانگین قیمت عینک واقعیت مجازی سونی را پیش‌بینی کرد. منابع آگاه نیز در خبرهای مجزا اعلام کردند این شرکت ژاپنی تصمیم دارد PlayStation VR را در آمریکا با قیمت ۴۹۹ دلار و در اروپا با قیمت ۴۹۹ یورو به فروش برساند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا