Surface 5 مایکروسافت معرفی شد

به گزارش موبنا، تبلت‌های مایکروسافت دوگانه است و کاربران می‌توانند با اتصال صفحه‌کلید سخت‌افزاری به آن، از این محصول در قالب یک لپتاپ استفاده کنند. شرکت مایکروسافت به تازگی حق امتیازی را با نام Surface Pen به ثبت رسانده است که پیش‌بینی می‌شود در نسل بعدی تبلت‌های این شرکت موسوم به Surface Pro 5 مورد …

به گزارش موبنا، تبلت‌های مایکروسافت دوگانه است و کاربران می‌توانند با اتصال صفحه‌کلید سخت‌افزاری به آن، از این محصول در قالب یک لپتاپ استفاده کنند.

شرکت مایکروسافت به تازگی حق امتیازی را با نام Surface Pen به ثبت رسانده است که پیش‌بینی می‌شود در نسل بعدی تبلت‌های این شرکت موسوم به Surface Pro 5 مورد استفاده قرار بگیرد.

اطلاعات مربوط به این حق امتیاز نشان می‌دهد که مایکروسافت قصد دارد در بخش باتری و محل اتصال قلم هوشمند خود تغییرات اساسی ایجاد کند. قلم هوشمند Surface Pen تاکنون مبتنی بر باتری‌های AAAA فعالیت می‌کرد که وزن سبک داشت و با هر بار شارژ حتی می‌توانست تا یک سال انرژی را در خود نگه دارد. ولی شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته است برای قلم هوشمند خود باتری قابل شارژ در اختیار بگیرد.

علاوه بر این، شرکت مایکروسافت تصمیم دارد اندازه رایانه لوحی Surface Pro 5 را نیز نسبت به مدل کنونی تغییر دهد و آن را در دو نسخه مجزا با قابلیت‌های متفاوت به دست کاربران برساند.

شرکت مایکروسافت همچنین سعی کرده است تغییراتی را در بخش طراحی این رایانه لوحی لحاظ کند و از هم‌اکنون ادعا می‌کند که Surface Pro 5 هنگام ورود به بازار بهترین و قوی‌ترین رایانه لوحی جهان خواهد بود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا