خودرو کانسپت فوق العاده آکورا +عکس

همانطور که احتمالا می‌دانید، شرکت خودروسازی آکورا چند سالیست که به یکی از شرکت‌های تابع کمپانی ژاپنی هوندا درآمده است، از این رو در محصولات اخیر و بخصوص طرح‌های کانسپت محصولاتش شاهد طراحی‌های جسورانه ژاپنی‌ها هستیم که به نوعی قدرت خود را ثابت می‌کند و در این طرح هم دقیقا شاهد یک طراحی جسورانه هستیم، …

شمشیر سامورایی‌ها در غلاف آکورا

همانطور که احتمالا می‌دانید، شرکت خودروسازی آکورا چند سالیست که به یکی از شرکت‌های تابع کمپانی ژاپنی هوندا درآمده است، از این رو در محصولات اخیر و بخصوص طرح‌های کانسپت محصولاتش شاهد طراحی‌های جسورانه ژاپنی‌ها هستیم که به نوعی قدرت خود را ثابت می‌کند و در این طرح هم دقیقا شاهد یک طراحی جسورانه هستیم، ولی کمی پیاز داغش را زیاد کرده‌اند و خودرویی عجیب و غریب با طرح خودروهای آینده نگرانه طراحی کرده‌اند. همانطور که می‌بینید، در طراحی جلویی خودرو جلوپنجره‌ای مشبک و زاویه‌دار طراحی شده که قاب داخلی آن با سوراخ‌های لوزی شکل ساخته شده‌اند و در اطراف آن هم از چراغ‌های باریک تمام LED با ۷ لامپ مجزا از هم استفاده شده است.

در اطراف کابین تصاویر مربوطه گویای یک خودروی کوپه چهار درب است که بر روی رینگ‌های ۲۲ اینچی پنج پره‌ای پوشیده شده از لاستیک‌های سوپر اسپرت میچلین پایلوت سوار شده است. خط شانه و گلگیرهای عقب هم یک ظاهر عضلانی از این کانسپت آکورا به نمایش گذاشته‌اند، ولی می‌توانست گلیگرهای عقبی با حجم کمتری ساخته شود که از این رو طراحی بهتری هم بدست می‌آورد. البته گلگیرهای با نگاه از جلو خیلی بزرگ به نظر می‌رسند، ولی اگر از عقب به آن‌ها نگاه کرد، با بدنه و طراحی عقب ترکیب شده و طراحی چشم نوازی به همراه دارند. در عقب هم شاهد یک زبان طراحی مدرن به خصوص در طراحی خروجی‌های دوگانه اگزوز هستیم.

از لحاظ مشخصات فنی تاکنون صحبتی به میان نیامده است، ولی می‌توان حداقل انتظار یک سیستم متحرک هیبریدی را داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا