لذت تماشای فیلم های HDبا تبلت جدید ایسر

به گزارش خبرنگار موبنا، در این تبلت یک پردازشگر چهار هسته ای با فرکانس کاری ۳/۱ گیگاهرتز بر روی چیپ‌ست مدیاتک MT8382V قرار گرفته که در کنار پردازشگر گرافیکی Mali-400 و ۱ گیگابایت حافظه رم، ترکیب سخت افزاری نسبتاً قوی را تشکیل داده‏اند. برای ذخیره سازی اطلاعات، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده …

به گزارش خبرنگار موبنا، در این تبلت یک پردازشگر چهار هسته ای با فرکانس کاری ۳/۱ گیگاهرتز بر روی چیپ‌ست مدیاتک MT8382V قرار گرفته که در کنار پردازشگر گرافیکی Mali-400 و ۱ گیگابایت حافظه رم، ترکیب سخت افزاری نسبتاً قوی را تشکیل داده‏اند.
برای ذخیره سازی اطلاعات، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده که توسط کارت‌های micro-SD قابل ارتقاء می‏باشد. صفحه نمایش تبلت ۷ اینچ، معادل ۹/۸ × ۱۱۶ × ۱۹۳ میلی‌متر است و وزنی برابر با ۲۹۸ گرم دارد.
کیفیت تصویر در این تبلت HD بوده و صفحه نمایش آن از رزولوشن ۸۰۰ × ۱۲۸۰ پیکسل برخوردار است.
به لطف بهره‏گیری از تکنولوژی IPS روشنایی و کنتراست صفحه نمایش عالی و زوایای دید در آن بسیار مطلوب است. دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و دوربین ۳/۰ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه امکان عکس برداری، فیلم برداری و برقراری مکالمات ویدیویی را فراهم می کنند.
یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۹/۱۲وات-ساعت در تبلت گنجانده شده که خیال کاربر را از تا حد زیادی از بابت شارژ راحت می‏کند.
به ادعای کمپانی ایسر این مدل در پخش مداوم ویدیو می‌تواند نزدیک به ۷ ساعت دوام بیاورد که در مقایسه با سایر تبلت های هم رده فوق العاده است.
در مجموع Iconia 713 Acer با در نظر گرفتن پارامترهای عملکرد، کیفیت و قیمت، نسبت به سایر تبلت های موجود در بازار، گزینه‏ا‏ی قابل اعتماد خواهد بود.
این تبلت هم اکنون با یک سال گارانتی سازگار ارقام در بازار موجود است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا