«فروشنده» فرهادی در کن

تازه‌ترين فيلم اصغر فرهادي روايت زندگي زن و شوهري است كه در حال بازي در نمايش «مرگ فروشنده» نوشته آرتور ميلر، نويسنده و نمايشنامه‌نويس امريكايي هستند. در فيلم «فروشنده» ترانه عليدوستي و شهاب حسيني نقش‌هاي اصلي را به عهده دارند. يكي از نكات جالب ساخت فيلم «فروشنده» اين است كه گروه سازنده طي فراخواني از …

تازه‌ترين فيلم اصغر فرهادي روايت زندگي زن و شوهري است كه در حال بازي در نمايش «مرگ فروشنده» نوشته آرتور ميلر، نويسنده و نمايشنامه‌نويس امريكايي هستند. در فيلم «فروشنده» ترانه عليدوستي و شهاب حسيني نقش‌هاي اصلي را به عهده دارند. يكي از نكات جالب ساخت فيلم «فروشنده» اين است كه گروه سازنده طي فراخواني از بازيگران و علاقه‌مندان به بازيگري دعوت كردند كه با ارسال فيلمي كوتاه از خود به تلگرام اين پروژه، فرصت بازي در فيلم را امتحان كنند.

اين فيلم ۱۸ مهرماه سال جاري پروانه ساخت گرفت. ابتدا قرار بود در جشنواره فيلم فجر به نمايش درآيد. «ممنتو» علاوه بر فيلم تازه اصغر فرهادي، فيلم «لوت من» (Ma loute )تازه‌ترين ساخته برونو دومون، كارگردان مولف فرانسوي را نيز در «يوني فرانس» معرفي كرد.

در پاريس در روزهاي ۱۵، ۱۶ و ۱۷ ژانويه طبق سنت هر سال تهيه‌كنندگان، فيلم‌هايي را كه قرار است به زودي در جشنواره فيلم كن به نمايش درآيند، در «يوني فرانس» (ملاقات‌هاي حرفه‌اي‌هاي سينماي اروپا) به خريداران اين فيلم‌ها معرفي مي‌كنند. يكي از مهم‌ترين وظايف «يوني فرانس» اين است كه با جشنواره‌هاي جهاني فيلم همكاري تنگاتنگ داشته باشد. فيلمي كه در اين ملاقات‌هاي حرفه‌اي معرفي شود، احتمال دارد به جشنواره فيلم كن هم راه پيدا كند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا