HTC امسال دو گوشی Nexus می‌سازد

به گزارش موبنا، این روند به منظور تولید گوشی هوشمند گوگل در دو اندازه مختلف با قابلیت‌ها و امکانات متفاوت صورت گرفت و به نظر می‌رسد که شرکت گوگل برای سال ۲۰۱۶ میلادی هم رویه یاد شده را دنبال کند. بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی منابع آگاه چینی، طی سال جاری میلادی …

به گزارش موبنا، این روند به منظور تولید گوشی هوشمند گوگل در دو اندازه مختلف با قابلیت‌ها و امکانات متفاوت صورت گرفت و به نظر می‌رسد که شرکت گوگل برای سال ۲۰۱۶ میلادی هم رویه یاد شده را دنبال کند.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی منابع آگاه چینی، طی سال جاری میلادی هم شاهد دو مدل مجزا از سری گوشی‌های Nexus خواهیم بود.

یکی از این دو گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵ اینچی دارد و مدل دیگر با نمایشگر ۵.۵ اینچی عرضه می‌شود. اگر این اخبار درست باشد، این روندی است که دیگر شرکت‌های موبایل‌ساز هم دنبال می‌کنند تا محصولاتی با اندازه بزرگتر را به دست مشتریان خود برسانند.

منابع آگاه چینی همچنین اعلام کردند هر دو مدل Nexus که قرار است سال ۲۰۱۶ میلادی وارد بازار جهانی شرکت را شرکت HTC تولید می‌کند. این شرکت تایوانی طی چند ماه گذشته مشکلات فراوانی را برای حضور در بازار جهانی داشته است و پیش‌بینی می شود که با این کار بتواند از بحران کنونی خارج شود.

دیگر منابع آگاه نیز گزارش دادند که دو مدل جدید گوشی هوشمند Nexus به قدری تاثیرگذار نیستند که بتوانند مشکلات HTC برای ادامه حضور در بازار جهانی را برطرف کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا