برنامه‌های سونی برای بزرگترین کنگره موبایلی جهان مشخص شد

به گزارش موبنا، این کنفرانس که اواخر ماه فوریه در بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود، بزرگترین تولیدکنندگان تلفن همراه را گرد هم می‌آورد و سونی برای تاریخ ۲۲ فوریه برنامه‌ریزی کرده است تا در این گردهمایی بزرگ یک کنفرانس مطبوعاتی ویژه برگزار کند. سونی هم‌اکنون دعوتنامه‌های خود برای این کنفرانس مطبوعاتی را به شرکا و رسانه‌های …

به گزارش موبنا، این کنفرانس که اواخر ماه فوریه در بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود، بزرگترین تولیدکنندگان تلفن همراه را گرد هم می‌آورد و سونی برای تاریخ ۲۲ فوریه برنامه‌ریزی کرده است تا در این گردهمایی بزرگ یک کنفرانس مطبوعاتی ویژه برگزار کند.

سونی هم‌اکنون دعوتنامه‌های خود برای این کنفرانس مطبوعاتی را به شرکا و رسانه‌های خبری ارسال کرده و البته توضیح نداده است که از چه محصولی رونمایی می‌کند.

بر اساس روند سال‌های گذشته، سونی در نمایشگاه امسال هم از پرچمدار گوشی‌های خود رونمایی می‌کند. به عنوان مثال در نمایشگاه MWC 2013 سونی برای نخستین بار از تبلت باریک و ضدآب Xperia Tablet Z رونمایی کرد و در نمایشگاه سال بعد از آن هم از Xperia Z2 رونمایی شود. برای نمایشگاه MW 2015 شرکت سونی مدل جدید Z Tablet و Xperia M4 Aqua را در معرض دید عموم قرار داد که همه این محصولات پرچمداران سونی بودند.

برای نمایشگاه MWC 2016 نیز پیش‌بینی شده است که شرکت سونی گوشی هوشمند Xperia Z6 را برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار دهد که گفته می‌شود این محصول در  ۵ مدل مختلف ساخته شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا