اصلاح طلبان رد صلاحیت شده، فتنه گرند

در مورد آمار کلی و از میان ۱۲ هزار نامزدی که طبق اعلام سخنگوی شورای نگهبان ۵۵ درصد آنها رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت آنها اعلام شده در مقایسه با آماری که اصلاح‌طلبان اعلام می‌کنند قسمت اعظم آنها کسانی هستند که یا اصولگرا هستند یا اینکه وضعیت فکری‌شان مشخص نیست. بنابراين صرف بازي با …

در مورد آمار کلی و از میان ۱۲ هزار نامزدی که طبق اعلام سخنگوی شورای نگهبان ۵۵ درصد آنها رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت آنها اعلام شده در مقایسه با آماری که اصلاح‌طلبان اعلام می‌کنند قسمت اعظم آنها کسانی هستند که یا اصولگرا هستند یا اینکه وضعیت فکری‌شان مشخص نیست.

بنابراين صرف بازي با آمار و آمارسازي نظير آنكه گفته مي‌شود از ۳هزار نفر اصلاح‌طلب ۳۰ نفر پذيرفته شده‌اند، ملاك حقانيت در اين عرصه نيست.

اين در حالي است كه از ميان ۱۵۰ نفر عناصر شاخصي كه به عنوان رد صلاحيت شده يا عدم احراز صلاحيت در رسانه‌هاي اين جريان از آنها نام برده شده، ضمن اينكه همه آنها اصلاح‌طلب نيستند، اما بخش عمده آنها كساني هستند كه در جريان فتنه گذشته محكوم شده و نقش آنها در افراطي‌‌گري‌هاي مجلس ششم و فتنه ۸۸ غير‌قابل‌انكار و كتمان است، بدون آنكه از هزينه‌هايي كه بر نظام تحميل كرده‌اند، اندكي ندامت داشته باشند و اين نشان مي‌دهد كه آنها صرفاً با آگاهي از رد صلاحيت براي فضاسازي ثبت‌نام كرده بودند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا