صدور حکم متهم آزارجنسی دو خواهر

این مرد که کاوه نام ‌دارد، مدتی قبل با شکایت دو خواهر که خواهرزاده‌های همسرش بودند، بازداشت شد. در شکایت این دو خواهر، او متهم به تعرض به آنها شده ‌بود. خواهر بزرگ‌تر که پرونده را تشکیل داده‌ بود، در شکایت خود گفت: مدتی قبل با جوانی عقد کردم و می‌خواستیم زندگی مشترکمان را شروع …

این مرد که کاوه نام ‌دارد، مدتی قبل با شکایت دو خواهر که خواهرزاده‌های همسرش بودند، بازداشت شد. در شکایت این دو خواهر، او متهم به تعرض به آنها شده ‌بود. خواهر بزرگ‌تر که پرونده را تشکیل داده‌ بود، در شکایت خود گفت: مدتی قبل با جوانی عقد کردم و می‌خواستیم زندگی مشترکمان را شروع کنیم که متوجه شدم من هیچ تفاهمی با او ندارم.

یک ماه بیشتر از عقدمان نگذشته‌ بود که تصمیم به جدایی گرفتم و به دادگاه خانواده مراجعه کردم اما شوهرم مخالف این جدایی بود و مرتب بهانه می‌آورد. یک روز که داشتم با خاله‌ام درددل می‌کردم، شوهرخاله‌ام شنید و گفت که بلد است کاری کند مهر طلاق در شناسنامه‌ام نباشد و از طرفی از شوهرم هم جدا شوم. خیلی افسرده بودم و حالم بد بود.

او یک‌سری مدارک به من داد و گفت دوستش کمکم می‌کند اما برای درمان افسردگی‌ام هم گفت لازم نیست پیش دکتر بروی، من خودم هیپنوتیزم بلدم و کمکت می‌کنم؛ وقتی به خانه‌اش رفتم؛ داروی خواب‌آور به خاله‌ام و بچه چهارساله‌اش داد و گفت شما بخوابید تا من بتوانم راحت این دختر را هیپنوتیزم کنم و رازهایش را برای شما نگویم. وقتی به خواب عمیقی رفتم و بیدار شدم، احساس کردم به من تعرض شده‌ است اما شوهرخاله‌ام گفت تو اشتباه می‌کنی؛ جن‌ها در روحت رخنه‌ کرده ‌بودند، به همین خاطر چنین احساسی‌ داری.

او به من گفت دو بار دیگر هم باید بروی و من هم قبول کردم. هر دو بار هم تصورم این بود که کسی به من تعرض کرده ‌است. بااین‌حال شوهرخاله‌ام می‌گفت اشتباه می‌کنی. بعد از مدتی خواهرم که نوجوان است، به من گفت شوهرخاله‌ام به او تعرض کرده ‌است.

او خیلی از این موضوع ناراحت بود و به من می‌گفت نمی‌داند باید چه کار کند؛ به همین خاطر هم تصمیم گرفتیم از او شکایت کنیم.  این تنها اتهامی نبود که دو خواهر به شوهرخاله‌شان وارد کرده ‌بودند؛ پدر آنها نیز مدعی شد باجناقش ٢٣‌ میلیون تومان از او کلاهبرداری کرده است.

با ارسال پرونده به شعبه هشت دادگاه کیفری استان تهران و تکمیل تحقیقات، وقت رسیدگی برای این پرونده در نظر گرفته ‌شد. هرچند متهم اتهام تعرض را قبول نمی‌کرد و همچنان می‌گفت این کار جن‌ها بوده‌ اما هیأت قضات بعد از پایان جلسه رسیدگی، متهم را بر اساس جرائمی که انجام داده‌ بود و به دلیل احراز نشدن جرم تجاوز، در کل به هشت سال حبس و پرداخت ٢٣‌ میلیون تومان پول کلاهبرداری‌شده و همچنین معادل همین مبلغ جزای نقدی و شلاق محکوم کردند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا