رد رشوه ۳۰۰ میلیون ریالی پلیس یزد

به گزارش موبنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان یزد، سرهنگ محمد اعتمادی‌نسب اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، از فعالیت فردی مطلع شدند که یک محموله سنگین از ظروف آشپزخانه خارجی را بدون مجوز گمرکی به استان وارد و در یک انبار دپو کرده است. وی ادامه …

به گزارش موبنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان یزد، سرهنگ محمد اعتمادی‌نسب اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، از فعالیت فردی مطلع شدند که یک محموله سنگین از ظروف آشپزخانه خارجی را بدون مجوز گمرکی به استان وارد و در یک انبار دپو کرده است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از انبار مورد نظر، ۵۰ تن انواع لوازم آشپزخانه قاچاق را کشف کردند که متهم برای رهایی از دست قانون، به یکی از کارکنان پیشنهاد مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال رشوه می‌دهد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان اینکه مامور وظیفه‌شناس در کمال صحت و درستی رشوه ۳۰۰ میلیون ریالی را صورت‌جلسه کرد، یادآور شد: بازرسی فرماندهی انتظامی استان یزد با شماره تلفن ۱۹۷ آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان، پیرامون عملکرد ماموران پلیس این استان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا