کارت حافظه ضدآب microSD مخصوص Galaxy S7

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند نسبت به مدل S5 برخی نقصان‌ها و کمبودها را داشت که از جمله آنها می‌توان به باتری قابل تعویض، پشتیبانی از کارت حافظه microSD و قابلیت ضدآب اشاره کرد. منابع آگاه هم‌اکنون گزارش دادند که برخی از این امکانات به مدل S7 برمی‌گردد و شرکت سامسونگ تلاش کرده است …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند نسبت به مدل S5 برخی نقصان‌ها و کمبودها را داشت که از جمله آنها می‌توان به باتری قابل تعویض، پشتیبانی از کارت حافظه microSD و قابلیت ضدآب اشاره کرد.

منابع آگاه هم‌اکنون گزارش دادند که برخی از این امکانات به مدل S7 برمی‌گردد و شرکت سامسونگ تلاش کرده است بتواند این پرچمدار جدید را به بالاترین سطح محبوبیت برساند.

این منابع آگاه به خبرگزاری VentureBeat توضیح دادند  کارت حافظه ضدآب microSD و سیستم ضدآب و ضدگردوغبار به این گوشی هوشمند برمی‌گردد و سامسونگ سعی کرده است برخی قابلیت‌های کارردی گوشی‌های مایکروسافت و ال‌جی را هم در این محصول ارایه دهد.

همچنین ادعا شده است که سامسونگ تصمیم دارد برای این گوشی هوشمند از دوربین دیجیتالی ۱۲ مگاپیکسلی با لنز F1.7 استفاده کند. این در حالی است که گوشی هوشمند S6 دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی با لنز F1.9 را شامل می‌شد.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که قرار است کاربران را در این گوشی هوشمند شگفت‌زده کند، باتری بزرگتر آن است که سامسونگ در این زمینه هم برنامه‌ریزی هایی انجام داده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا