رفع تحریم و اقتدار نیروی دریایی سپاه افتخاری برای تمام ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگی عمومی استان بوشهر با اشاره به اقدام ارزشمند نیروی دریایی سپاه در دستگیری ۱۰ نظامی متجاوز آمریکایی، با تبریک این موفقیت و قدردانی از سردار رزمجو فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: بار دیگر سند افتخارآفرینی بوشهری‌ها ثبت شد …

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگی عمومی استان بوشهر با اشاره به اقدام ارزشمند نیروی دریایی سپاه در دستگیری ۱۰ نظامی متجاوز آمریکایی، با تبریک این موفقیت و قدردانی از سردار رزمجو فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: بار دیگر سند افتخارآفرینی بوشهری‌ها ثبت شد و این اقدام نشان از اقتدار ایران بود که با تصمیم‌گیری مدبرانه در روز بعد، نشان از تدبیر و عقلانیت مثال‌زدنی جمهوری اسلامی بود.

وی بیان کرد: این دو اقدام موجب ایجاد فضای مطلوب برای کشور شد و نشان داد ایران اهل گفت‌وگو و تعامل است که موجب اقتدار کشور در دنیا شد.

استاندار بوشهر با اشاره اجرای برجام تصریح کرد: این اقدام توفیق دیگری در دیپلماسی و پرهیز از خشونت و فهم ملت ایران بود که با رهبری مقام معظم رهبری و شجاعت رئیس‌جمهور و ذکاوت و باهوشی وزیر امور خارجه مسئله‌ای که به‌ناحق برای کشور ایجاد شده بود ختم شد.

سالاری در ارتباط با فضای انتخاباتی در استان نیز گفت: حق تعیین سرنوشت مردم، مسئله بسیار مهمی است و مردم برای اداره امور خود افرادی را انتخاب می‌کنند و حق‌الناس هم شامل انتخاب‌کنندگان و هم انتخاب‌شوندگان می‌شود، لذا همه آحاد مردم با هر نگرشی در انتخابات شرکت کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی برای حل مسائل و آسیب‌های اجتماعی گفت: استان بوشهر آمادگی دارد با برنامه‌ریزی منسجم، برنامه‌های مدنظر سازمان تبلیغات اسلامی را اجرایی کند.

سالاری با اشاره به طرح امید اجتماعی در استان بوشهر اظهار داشت: این طرح مسائل مختلفی ازجمله سلامت جسم و روان، شادکامی، مهارت، مشارکت اجتماعی، شهروند سبز و تسهیلگری اجتماعی را مدنظر دارد.

وی بابیان اینکه آسیب‌های اجتماعی مثل طلاق باید با مشارکت مردم حل شود، اضافه کرد: باید به محتوای دینی بیشتر توجه کنیم علاوه بر مناسک مذهبی به دیگر امور دینی هم باید توجه ویژه شود، اگر حرفی غیرواقع گفته شود، تهمت، تبعیض، بهره‌برداری از امکانات در جهت منافع گروه و جناحی خاص و… همه این موارد اثرات منفی دارد لذا باید برای حل این مسائل هم کار کنیم.

ضمن اینکه بسیاری از مشکلات اجتماعی با توصیه حل نمی‌شود و باید به سراغ علت آن برویم.

استاندار بوشهر با اشاره به برنامه‌های دهه فجر بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی در مراسم‌های دهه فجر امسال حضوری فعال داشته باشند و این مراسم را باشکوه برگزار کنند.

سالاری بابیان اینکه دهه فجر، فرصتی برای وحدت و افتخاری برای همه ماست، اظهار داشت: در هر مناسبت و برنامه مذهبی، دینی و ملی باید تلاش شود وحدت را بیشتر کنیم، مسئله رفع تحریم و اقتدار نیروی دریایی سپاه متعلق به همه است و نباید این مسائل را به سمت‌وسوی جناحی ببریم چراکه این افتخارات متعلق به تمام ملت ایران است.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا