کسی مازندران را در دوران انقلاب نمی‌شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صبح امروز اعضای بنیاد هم‌اندیشان طبرستان با آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران دیدار کردند. نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در این دیدار یکی از ویژگی‌های این انجمن‌ها را برپایی تجمع‌ها دانست و اظهار کرد: جمعیت حاضر مازندران در تهران باید دارای تشکل و مکان مشخصی …

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صبح امروز اعضای بنیاد هم‌اندیشان طبرستان با آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران دیدار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در این دیدار یکی از ویژگی‌های این انجمن‌ها را برپایی تجمع‌ها دانست و اظهار کرد: جمعیت حاضر مازندران در تهران باید دارای تشکل و مکان مشخصی برای اتحاد هرچه بیشتر داشته باشد.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه مازندران در تهران نیروهای تحصیل کرده و متخصص دارد که برای نظام و کشور ارزشمند هستند، افزود: معاونان وزیر و مسئولان سطح بالای مازندرانی در وزارتخانه‌ها زیاد داریم که پراکنده هستند و هر شهری به دنبال مطالبات خود است و نگاه جزیره‌ای دارند.

وی با بیان اینکه اگر مازندرانی‌های مقیم تهران اتحاد هرچه بیشتری داشته باشند، استان ما وضعیت بهتری خواهد داشت، ادامه داد: ۳۵ سال برای استان زحمت کشیدیم اما هنوز دور هم جمع نشدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اتحاد مردم مازندران در شهرستان‌ها را پراکنده دانست و گفت: پراکندگی‌ها و نگاه جزیره‌ای موجب عقب‌ماندگی استان شده است.

این مسئول با بیان اینکه مردم و مسئولان مازندرانی در تهران بر خلاف اسلام با یکدیگر هماهنگ نیستند و همین‌ مسایل موجب عقب‌ماندگی شد، اضافه کرد: مجمع وحدت مازندرانی‌ها در استان و تهران تشکیل شود.

طبرسی با اشاره به اینکه مازندران را در دوران انقلاب کسی نمی‌شناخت اما زمانی که جنگ آغاز شد و به‌دلیل لشکر ۲۵ کربلا و رزمندگان بی‌شمار مازندران را شناختند، افزود: همه استان‌ها مانند آیت‌الله جوادی آملی، حسن‌زاده آملی و… ندارند که باید از این‌ بزرگواران نهایت بهره‌برداری را ببرد.

وی با بیان اینکه در انتخابات، اجتماع حرف نخست را می‌زند و گروه‌های مردمی نقش مهمی در پیروزی یک کاندیدا دارند، تصریح کرد: بنیادهای هم‌اندیشی باید تاثیرگذاری اجتماعی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و… داشته باشند و این کارهای اجتماعی هستند که بازتاب وسیع دارد و می‌تواند خیلی از جوامع را تحریک کند.

امام جمعه شهرستان ساری بیان کرد: باید به فکر جامعه باشیم و جامعه بیدار شوند و مانند سال‌های گذشته مردم در پای صندوق‌های رای حاضر شوند که حضور مردم موجب تقویت نظام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه باید به نسل جوان خط دهیم و ذهنیت‌هایی که بر خلاف اسلام و نظام ایجاد شده را خنثی کنیم، ادامه داد: رفتارهای نژادپرستانه در دنیا مسخره است و امروزه شاهد این هستیم که در کشورهای غربی سیاه پوستان به دستان سفیدپوستان کشته می‌شوند.

طبرسی با اشاره به اینکه تا فکر و ذهنیت بشر تغییر نکند وضعیت جهان به همین روال خواهد بود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب تغییرات و خدمات بسیار زیادی به مردم شد، اما نارسایی‌هایی وجود دارد که قابل برطرف است.

وی تاکید کرد: همایش هم‌اندیشی مازندرانی‌ها با حضور مسئولان سطح بالای استان در وزارت‌خانه‌ها برگزار شود تا فکری اساسی برای این دیار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با تاکید بر اینکه مسئولان فقط به‌فکر تغییر مسئولیت‌ها در تغییر دولت‌ها نباشند، ادامه داد: کاندیدای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باید با هدف تقویت نظام و خدمت‌رسانی به مردم در انتخابات حضور پیدا کنند.

این مسئول با بیان اینکه اگر مجلس خبرگان رهبری سیاسی شود باید فاتحه آن را خواند، گفت: دشمن قصد ورود در بدنه نظام را دارد که باید با بصیرت جلوی آن گرفته شود.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا