سرمایه‌گذاری ۷ میلیارد دلاری سامسونگ برای تولید نمایشگرهای آیفون

به گزارش موبنا، سامسونگ بر اساس این قرارداد تصمیم دارد سرمایه‌‌گذاری بالغ بر ۷.۴۷ میلیارد دلار در کارخانه نمایشگرهای OLED خود انجام دهد تا از این طریق بتواند نیازهای اپل را برآورده کند. خبرگزاری کره‌ای ET News در این خصوص گزارش داد مرکز تولید نمایشگرهای سامسونگ تولید خود را از ۳۰ هزار قطعه در ماه …

به گزارش موبنا، سامسونگ بر اساس این قرارداد تصمیم دارد سرمایه‌‌گذاری بالغ بر ۷.۴۷ میلیارد دلار در کارخانه نمایشگرهای OLED خود انجام دهد تا از این طریق بتواند نیازهای اپل را برآورده کند.

خبرگزاری کره‌ای ET News در این خصوص گزارش داد مرکز تولید نمایشگرهای سامسونگ تولید خود را از ۳۰ هزار قطعه در ماه به ۴۵ هزار قطعه افزایش می‌دهد و علاوه بر این در نظر دارد در هر ماه از سال ۲۰۱۷ میلادی ۴۵ هزار قطعه نمایشگر موبایلی را به تولید برساند. سامسونگ برای انجام این اقدامات در مراحل پایانی مذاکرات خود با اپل به سر می‌برد.

کارخانه تولید نمایشگرهای OLED سامسونگ برای پاسخگویی به این نیاز با دو شرکت مستقر در کره جنوبی موسوم به AP Systems و HB Technology همکاری می‌کند.

گزارش‌های مختلف حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد سال ۲۰۱۸ میلادی گوشی هوشمند آیفون را همراه با نمایشگر OLED به دست کاربران برساند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا