مایکروسافت در حال تاسیس پل میان iOS و ویندوز ۱۰

به گزارش موبنا، این شرکت اپلیکیشنی را با نام Universal Windows عرضه کرده است که به توسعه دهندگان نرم‌افزار امکان می‌دهد از کدهای خود به صورت مجدد استفاده کنند تا ابزارهای بیشتری را برای اکوسیستم ویندوز ۱۰ ارایه دهند. شرکت مایکروسافت همچنین در این زمینه طرح Continuum را هم دنبال می‌کند تا ابزارها و نرم‌افزارهای …

به گزارش موبنا، این شرکت اپلیکیشنی را با نام Universal Windows عرضه کرده است که به توسعه دهندگان نرم‌افزار امکان می‌دهد از کدهای خود به صورت مجدد استفاده کنند تا ابزارهای بیشتری را برای اکوسیستم ویندوز ۱۰ ارایه دهند.

شرکت مایکروسافت همچنین در این زمینه طرح Continuum را هم دنبال می‌کند تا ابزارها و نرم‌افزارهای خود را به صورت گسترده‌تر در اختیار کاربران موبایلی قرار دهد.

مایکروسافت هم اکنون طرحی را پیش می‌برد که بر اساس آن یک پل نرم‌افزاری میان iOS و ویندوز ۱۰ برقرار می‌شود تا امکان استفاده از اپلیکیشن‌ها به صورت مشترک فراهم شود. این پل نرم‌افزاری Islandwood نام دارد و هنوز تکمیل نشده است.

با این پل نرم‌افزاری اپلیکیشن‌های iOS اپل می‌توانند در سیستم عامل ویندوز ۱۰ مورد استفاده قرار بگیرند تا از این طریق میزان محبوبیت آخرین نسخه از سیستم عامل جامع مایکروسافت افزایش یابد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا