د‌‌‌‌‌ر مقابل برجام مقاومت می‌کنیم !

آید‌‌‌‌‌ین سیارسریع بی قانون و خوانندگان – با سلام خدمت برادر آیدین که امکان ارتباط ما خوانندگان بی‌قانون را با آن نشریه مهیا کرد. می‌خواستم اعتراض خود را به اقدامات ننگین دولت به گوش مسئولان برسانم. آمریکا امروز در توطئه‌ای دیگر فروش هواپیما به ایران را آزاد کرد تا فاز نهایی نابودی فرهنگ «سقوط عزتمندانه» …

آید‌‌‌‌‌ین سیارسریع
بی قانون و خوانندگان
– با سلام خدمت برادر آیدین که امکان ارتباط ما خوانندگان بی‌قانون را با آن نشریه مهیا کرد. می‌خواستم اعتراض خود را به اقدامات ننگین دولت به گوش مسئولان برسانم. آمریکا امروز در توطئه‌ای دیگر فروش هواپیما به ایران را آزاد کرد تا فاز نهایی نابودی فرهنگ «سقوط عزتمندانه» را هم اجرا کرده باشد. خاک بر سرش. (حجت بانجی جامپ دوست از کرج)
– آقای ظریف که گفته‌اند امروز تحریم‌ها لغو می‌شود در آن روزها که کشور تحریم می‌شد کجا بودند؟ (محمود کاغذپاره پور از تهران)
– رفع ذلت بار محدودیت‌های بانکی، کشتیرانی، هواپیمایی، اقتصادی و … شایعه رد صلاحیت علی مطهری و تایید صلاحیت حمید رسایی و مهدی کوچک زاده را به کام مردم تلخ کرد. انشاالله خدا کام‌تان را تلخ کند. ایام به‌کامتون نشه هیچ‌وقت، استاداسدی تون شه ایشالا. دات کام هاتون دات بلاگفا بشه به حق این روزهای عزیز. (شایعه پراکن ناکام از مرکز)
– برداشتن تحریم‌ها کار راحتی است. سازمان ملل یک دفتری دارد که آنجا تحریم‌ها را نگه می‌دارند. به راحتی می‌شود رفت آنجا و تحریم‌ها را برداشت اما برقراری ارتباط مجدد با کومور و سومالی و جیبوتی سخت است. دولتمردان و وزارت خارجه چه جوابی دارند به ملت بدهند؟ (سنگ پا از قزوین)
– آنهایی که امروز به خیال خود تحریم‌ها را بر می‌دارند بنده امضا می‌کنم که اینها حتی یک عکس با شورت ورزشی ندارند. با تشکر (دیپلمات تفاوت دوست از ریودوژانیرو)
– داداش ما همیشه از استعمال علف استقبال می‌کنیم. چرا بی‌خود حرف در میاری آخه؟ (محسن از پارک هرندی)
– چرا یک نفر به جای خبر لغو تحریم‌ها به کشته شدن ۲۳ نفر در بورکینافاسو واکنش نشون نداد؟ نژادپرستای کثیف! دیگه هم نیاین تو پیج من! مرسی. اه (مهسا گندِ قضیه درآرِ اصل از تهران)
– مقاومت صداوسیما در برابر پذیرش برجام بسیار قابل تحسین است. این که تمامی کشورها و مقامات و مسئولان و مردم یک کشور یک چیزی را بپذیرند که دلیل نمی‌شود رسانه ملی هم بپذیرد. (۰۹۱۲۰۰۰۰۰۰۰ از به شما چه ربطی داره؟)
– به یک نگرانی جهت ابراز نیازمندیم (بان کی مون از سازمان ملل).
– باور کنید این عزمی که شبکه خبر برای حل مشکلات سوریه دارد را خود ما نداریم. ما در اینجا گاهی شدیدا دل‌مان برای این شبکه می‌سوزد. یک جوری عمیقا به ما می‌پردازند که می‌خواهیم بغل‌شان کنیم و بگوییم داداش چیزی نشده که، غصه نخور. لطفا اگر دست‌تان به آنها می‌رسد بگویید راحت باشند، چیزی نیست. حالا یه کمی وضعیت به هم ریخته، ان شاءالله درست می‌شود. (احمد از دمشق)

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا