قیمت Moto G موتورولا ۹۹ دلار شد

به گزارش موبنا، سایت اینترنتی موتورولا به صورت رسمی این خبر را اعلام کرد و توضیح داد کاربران از این پس می توانند نسل دوم گوشی هوشمند Moto G را به قیمت ۹۹ دلار خریداری کنند. در کشور آمریکا فروشگاه زنجیره‌ای Best Buy فروش این محصول به قیمت ۹۹ دلار را آغاز کرده است. این …

به گزارش موبنا، سایت اینترنتی موتورولا به صورت رسمی این خبر را اعلام کرد و توضیح داد کاربران از این پس می توانند نسل دوم گوشی هوشمند Moto G را به قیمت ۹۹ دلار خریداری کنند.

در کشور آمریکا فروشگاه زنجیره‌ای Best Buy فروش این محصول به قیمت ۹۹ دلار را آغاز کرده است. این گوشی هوشمند ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و البته فقط رنگ مشکلی آن به قیمت مذکور فروخته می‌شود.

شرکت‌های مخابراتی AT&T، T-Mobile، Verizon و Sprint هم اعلام کردند که کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند را با قیمت ۹۹ دلار بدون هر گونه قرارداد مخابراتی از آنها خریداری کنند.

نسل سوم این گوشی هوشمند ۱۸۰ دلار قیمت دارد که شامل تراشه ۶۴ بیتی می‌شود و دوربین دیجیتالی آن قابلیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی دارد. البته باید توجه داشت که نسل دوم گوشی قابلیت به‌روزرسانی به نسخه ۶.۰ سیستم عامل اندروید را هم شامل می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا