گوگل پلاس به‌روز شد

به گزارش موبنا، در این به‌روزرسانی Google+ 7.0.0 در اختیار عموم کاربران قرار گرفت تا پس از تغییر طراحی این شبکه اجتماعی در سال گذشته، کاربران بزرگترین تحول را در این پلتفرم در اختیار بگیرند. البته گوگل با این اقدام علاوه بر عرضه قابلیت‌های کاربردی جدید همچنین سعی کرد برخی حفره‌های امنیتی در شبکه اجتماعی …

به گزارش موبنا، در این به‌روزرسانی Google+ 7.0.0 در اختیار عموم کاربران قرار گرفت تا پس از تغییر طراحی این شبکه اجتماعی در سال گذشته، کاربران بزرگترین تحول را در این پلتفرم در اختیار بگیرند.

البته گوگل با این اقدام علاوه بر عرضه قابلیت‌های کاربردی جدید همچنین سعی کرد برخی حفره‌های امنیتی در شبکه اجتماعی خود را هم از ببرد.

در نسخه جدید نواری که در قسمت پایین این شبکه اجتماعی عرضه شده است به صورت خودکار مخفی می‌شود. صفحه نخست این شبکه اجتماعی به گونه‌ای طراحی شده است که موقعیت شما را از صفحه‌ای که آخرین بار مشاهده کردید نشان می‌دهد.

قابلیت جست‌وجوگر در این شبکه اجتماعی هم ارتقا یافته است و کاربران می‌توانند پیشنهادات مطرح شده از سوی Google Plus برای جست‌وجوی دقیق‌تر را در اختیار بگیرند.

اگر شما در پروفایل شخصی خود بخش‌های Communities و Collections را فعال نکرده باشید، این نسخه جدید شما را ترغیب می‌کند تا بخش‌های مذکور را با امکانات قابل ملاحظه در اختیار بگیرید.

شرکت گوگل اعلام کرد که با این به‌روزرسانی در مجموع ۶۹ حفره امنیتی را از میان برداشته و ۱۴ قابلیت کاربردی جدید به شبکه اجتماعی خود افزوده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا