شهاب حسینی در «برادرم خسرو» + عکس‌

خبرآنلاین: «برادرم خسرو»، اولین فیلم سینمایی احسان بیگلری در مقام کارگردان است. او و پریسا هاشم‌پور به‌صورت مشترک فیلمنامه این اثر را به نگارش درآورده‌اند. سعید ملکان هم تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد. ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی، شهاب حسینی و بیتا فرهی از بازیگران اصلی «برادرم خسرو» هستند.   احسان بیگلری متولد ۶۲ از …

خبرآنلاین: «برادرم خسرو»، اولین فیلم سینمایی احسان بیگلری در مقام کارگردان است. او و پریسا هاشم‌پور به‌صورت مشترک فیلمنامه این اثر را به نگارش درآورده‌اند. سعید ملکان هم تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد. ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی، شهاب حسینی و بیتا فرهی از بازیگران اصلی «برادرم خسرو» هستند.

عکس‌های متفاوت شهاب حسینی در «برادرم خسرو»

 

احسان بیگلری متولد ۶۲ از تهران است. او کار‌شناسی فیزیک کاربردی دارد و در کانون سینماگران جوان دوره فیلمسازی را گذارنده است. بیگلری سابقه ساخت چندین فیلم کوتاه و مستند را دارد و دستیار کارگردانی در فیلم‌های «اتوبوس شب»، «۵۰ قدم آخر»، «درباره الی»، «گیس بریده» و سریال «پرانتز باز» را دارد. او همچنین نگارش فیلمنامه «نقطه کور» به کارگردانی مهدی گلستانه که متقاضی حضور در بخش فیلم‌های سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر را نیز بر عهده داشته است.

بیگلری پیش از این هم مشترکا با محمدرضا هنرمند فیلمنامه «خواهران نازنین» و با سعید فرهادی فیلمنامه سریال «هفت سین» ساختهٔ یدالله صمدی را به نگارش درآورده است. وی تاکنون موفق به کسب جایزه بهترین فیلم برای فیلم «اسباب بازی» از هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های صد ثانیه‌ای شده است.

سعید ملکان امسال در بخش نگاه نو تهیه‌کنندگی دو فیلم «برادرم خسرو» و «ابد و یک روز» را برعهده دارد. هنگامه قاضیانی و شهاب حسینی پیش از این در فیلم «ساکن طبقه وسط» در مقابل هم بازی کرده بودند.

خلاصه داستان فیلم: قصه دو برادر که مجبور هستند مدتی را کنار هم سپری کنند.

 

عکس‌های متفاوت شهاب حسینی در «برادرم خسرو»

بیگلری پیش از این اعلام کرده بود که فیلم «برادرم خسرو» شبیه فیلم‌های اواخر سینمای ایران نیست. اگر به‌دنبال فیلمی هستید که کمی کنکاش روان‌شناختی داشته باشد و حال و حوصله تماشای فیلمی را دارید که روایت آرام و با صبر و حوصله‌ای دارد، قطعا از تماشای این فیلم لذت می‌برید.

عکس‌های متفاوت شهاب حسینی در «برادرم خسرو»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا