سه‌چهارم دستگاه‌های موبایلی اپل مبتنی بر iOS 9

به گزارش موبنا، شرکت اپل اعلام کرد در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد دستگاه‌های موبایلی آن مبتنی بر نسخه ۹ سیستم عامل iOS مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مسئل نشان می‌دهد از هر چهار دستگاه موبایلی فعال اپل که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند، روی سه دستگاه سیستم عامل iOS 9 نصب …

به گزارش موبنا، شرکت اپل اعلام کرد در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد دستگاه‌های موبایلی آن مبتنی بر نسخه ۹ سیستم عامل iOS مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این مسئل نشان می‌دهد از هر چهار دستگاه موبایلی فعال اپل که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند، روی سه دستگاه سیستم عامل iOS 9 نصب شده است.

این آمار ماه گذشته ۷۰ درصد گزارش شده بود و یک ماه قبل از آن هم ۶۶ درصد برآورد شد. بر این اساس می‌توان دید سازگاری با iOS 9 اپل با چه سرعتی انجام می‌شود و روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود.

سپتامبر گذشته تنها ۵۰ درصد دستگاه‌های موبایلی این شرکت مبتنی بر سیستم عامل مذکور بودند که البته این میزان سازگاری ۵ روز پس از عرضه iOS 9 صورت گرفت.

شرکت اپل در آخرین گزارش رسمی خود اعلام کرد این سریع‌ترین سازگاری با سیستم‌های موبایلی آن بوده و تاکنون چنین اتفاقی سابقه نداشته است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا