ال‌جی تبلیغات مخصوص کنگره جهانی موبایل را آغاز کرد

به گزارش موبنا، هنوز به درستی مشخص نیست این آگهی به چه معنی خواهد بود. ولی به هر حال ال‌جی از هم‌اکنون خود را برای کنگره جهانی تلفن همراه آماده کرده است. از هم‌اکنون پیش‌بینی می‌شود که ال‌جی در این نمایشگاه از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کند و البته گفته شده است که احتمالا …

به گزارش موبنا، هنوز به درستی مشخص نیست این آگهی به چه معنی خواهد بود. ولی به هر حال ال‌جی از هم‌اکنون خود را برای کنگره جهانی تلفن همراه آماده کرده است.

از هم‌اکنون پیش‌بینی می‌شود که ال‌جی در این نمایشگاه از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کند و البته گفته شده است که احتمالا این شرکت کره‌ای قصد دارد یک محصول ویژه با تمرکز روی موسیقی را هم در معرض دید عموم قرار دهد.

ال‌جی در تعداد محدودی از گوشی‌های خود از اسپیکر استریو استفاده کرده است. در آخرین اقدام نیز دستبند هوشمند LG Band Play با این سیستم عرضه شد.

پیش‌بینی دیگر این است که ال‌جی می‌خواهد یک سرویس موسیقی ویژه راه‌اندازی کند. ولی این شرکت کره‌ای آگوست گذشته خدمات موسیقی خود را به‌روزرسانی کرده است. این سرویس هم اکنون فایل‌های صوتی را با کیفیت ۲۴ بیت/۱۹۲ کیلوهرتز عرضه می‌کند که از کیفیت ۱۶ بیت/۴۴.۱ کیلوهرتز برای لوح‌های فشرده CD بیشتر است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا