عرضه هاردجدید وسترن دیجیتال در بازار

به گزارش خبرنگار موبنا، طراحی ظاهری، قیمت مناسب و امکانات منحصربه‏فرد آن هر کاربری را برای خرید وسوسه می‌کند. My Passport یک هارد قابل حمل با ابعاد کوچک(کوچک تر از یک پاسپورت) است که در ظرفیت های ۵۰۰ گیگابایت، ۱، ۲ و ۳ ترابایت طراحی و تولید شده است. این هارددیسک کوچک و سبک به …

به گزارش خبرنگار موبنا، طراحی ظاهری، قیمت مناسب و امکانات منحصربه‏فرد آن هر کاربری را برای خرید وسوسه می‌کند.
My Passport یک هارد قابل حمل با ابعاد کوچک(کوچک تر از یک پاسپورت) است که در ظرفیت های ۵۰۰ گیگابایت، ۱، ۲ و ۳ ترابایت طراحی و تولید شده است.
این هارددیسک کوچک و سبک به همراه تنها یک کابل USB ، برای جا به جا کردن اطلاعات شما کافی خواهد بود؛ چراکه برای تامین انرژی، احتیاجی به آداپتور ندارد و انرژی مورد نیاز خود را از طریق پورت USB تامین می‌کند.
از طریق رابط پرسرعت USB3 و USB2 به ترتیب با سرعت‌های ۵ گیگابیت بر ثانیه و ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه به تبادل اطلاعات می پردازد و چراغ LED قرارگرفته روی دستگاه هنگام تبادل اطلاعات، وضعیت را به کاربر اعلام می کند.
بدنه‌ی این هارددیسک طوری طراحی شده که علاوه بر زیبایی، بسیار محکم و در برابر هر گونه شوک و لغزش مقاوم خواهد بود. پس با خیال راحت می توانید اطلاعات مهم خود را در این هارد امن ذخیره کنید.
یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های هاردهای WD نرم‌افزار اختصاصی این کمپانی با نام WD Smartware است که از طریق آن می‌توان به صورت اتوماتیک یا دستی از اطلاعات ذخیره‌شده بر روی هارد، نسخه پشتیبان تهیه کرد و مهم‌تر اینکه فرآیند پشتیبان‌گیری بدون هیچ مزاحمتی برای کاربر در پس‌زمینه صورت می‌گیرد.
از دیگر ویژگی های قابل توجه این هارد دیسک می توان به قابلیت قراردادن رمز عبور، سازگاری کامل با انواع سیستم عامل‌ها و امنیت بالای آن اشاره کرد.
My Passport Ultra در ۴ رنگ خاکستری (تیتانیوم)، قرمز، آبی و مشکی با دو سال گارانتی سازگار ارقام انتخابی مطمئن برای ذخیره سازی اطلاعات شما خواهد بود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا