ماه آینده فروش عینک واقعیت مجازی HTC آغاز می‌شود

به گزارش موبنا، نخستین عینک واقعیت مجازی فیسبوک که در یکی از زیرمجموعه‌های آن موسوم به Oculus Rift ساخته شده است از مارس امسال وارد بازار جهانی خواهد شد. این عینک هم‌اکنون با قیمت ۵۹۹ دلار یا ۴۹۹ یورو به فروش می‌رسد. بازار واقعیت مجازی امسال با تحولات اساسی مواجه می‌شود. مارس امسال مصادف با …

به گزارش موبنا، نخستین عینک واقعیت مجازی فیسبوک که در یکی از زیرمجموعه‌های آن موسوم به Oculus Rift ساخته شده است از مارس امسال وارد بازار جهانی خواهد شد. این عینک هم‌اکنون با قیمت ۵۹۹ دلار یا ۴۹۹ یورو به فروش می‌رسد.

بازار واقعیت مجازی امسال با تحولات اساسی مواجه می‌شود. مارس امسال مصادف با نوروز ۱۳۹۵ قرار است فیسبوک عینک خود را عرضه کند و یک ماه بعد از آن هم عینک HTC عرضه می‌شود. شرکت سونی هم عینک واقعیت مجازی خود را با نام PlayStation VR تولید کرده است که پیش‌بینی می‌شود در همان زمان به دست کاربران برسد.

عینک HTC Vive با همکاری شرکتی موسوم به Valve ساخته شده است که انواع قابلیت‌های واقعیت مجازی و تصاویر سه‌بعدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شرکت HTC اعلام کرد که این روزها آخرین آزمایش‌های لازم روی Vive را پشت‌سر می‌گذارد و برای عرضه این محصول کاملا آماده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا