کاهش ۳۵ درصدی فروش گوشی‌های HTC

به گزارش موبنا، این شرکت در گزارش مالی خود مربوط به سال ۲۰۱۵ میلادی توضیح داد در این دوره زمانی با کاهش ۳۵ درصدی فروش گوشی‌های خود در بازار جهانی مواجه شده است. درآمد شرکت HTC در سال گذشته درمجموع ۱۲۱.۶۸ میلیارد دلار تایوان (۳.۶۵ میلیارد دلار آمریکا) محاسبه شد که این رقم نسبت به …

به گزارش موبنا، این شرکت در گزارش مالی خود مربوط به سال ۲۰۱۵ میلادی توضیح داد در این دوره زمانی با کاهش ۳۵ درصدی فروش گوشی‌های خود در بازار جهانی مواجه شده است.

درآمد شرکت HTC در سال گذشته درمجموع ۱۲۱.۶۸ میلیارد دلار تایوان (۳.۶۵ میلیارد دلار آمریکا) محاسبه شد که این رقم نسبت به درآمد ۱۸۷.۹۱ میلیارد دلار تایوان (۵.۶۴ میلیارد دلار آمریکا) در سال ۲۰۱۴ میلادی کمتر بود.

در نوامبر ۲۰۱۵ فروش ماهانه گوشی‌های HTC به بالاترین حد خود در شش ماه قبل رسید که این رقم یک رکورد جدید بود. در این ماه از محصول جدیدی با نام HTC One A9 رونمایی شد که توانست محبوبیت از دست رفته این شرکت را برگرداند.

پیش‌بینی‌های بعدی بر این بود که در ماه دسامبر همزمان با آغاز تعطیلات پایان سال میلادی و عرضه محصولات جدید فروش گوشی‌های این شرکت بار دیگر سیر صعودی را دنبال کند.

به هر حال، این شرکت در ماه دسامبر توانست درآمدی بالغ بر ۶.۵۲ میلیارد دلار تایوان (۱۹۵.۷ میلیون دلار آمریکا) به دست آورد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷.۰۸ درصد و نسبت به ماه قبل هم ۳۶.۶۴ درصد کمتر بود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا