رضا صادقی: عکس‌های «سوشا مکانی» را پاک کنید

  رضا صادقی در یک پیام صوتی گفت: یکسری عکس‌ها در شبکه‌های مجازی دارد دست‌به‌دست می‌گردد و چه جالب که این آبروی یک آدم است که دارد دست‌به‌دست می‌گردد. اگر عکس، فیلم ‌و… از سوشا مکانی یا عکس، فیلم شخصی خود در تلفن‌های همراه خود دارید پاک کنید یا اصلاً از شبکه‌های مجازی برای یکدیگر …

 

رضا صادقی در یک پیام صوتی گفت: یکسری عکس‌ها در شبکه‌های مجازی دارد دست‌به‌دست می‌گردد و چه جالب که این آبروی یک آدم است که دارد دست‌به‌دست می‌گردد. اگر عکس، فیلم ‌و… از سوشا مکانی یا عکس، فیلم شخصی خود در تلفن‌های همراه خود دارید پاک کنید یا اصلاً از شبکه‌های مجازی برای یکدیگر ارسال نکنید. ایرانی بودن ما فقط به حرف نیست، ما باید ثابت کنیم که اصیل هستیم و اصالتمان عمیق هست، باید ثابت کنیم که ایرانی هستیم و یک تفکر داریم.

 

اگر الان خودمان به داد خودمان نرسیم معلوم نیست فردا چی بیشتر از این سرمان بیاید یک روز شهریاری، یک روز یکی دیگر و امروز سوشا مکانی و فردا شاید من، شاید شما و این قشنگ نیست. چقدر خوبه اگر شخصی عیب و ایراد دارد پنهان کنیم و شاهکار هم نکردیم اگر عیب کسی را انقدر باز کنیم شک ندارم که اگر روزی عیب ما باز بشود برای مردم ندونیم جواب چی باید بدیم.

نوشته های مشابه

 

این خواهش من برای تیم یا رنگ تیمم نیست به خاطره این است که الان بحث یک نگاه فرهنگی است. ساده دارد آبروی مردم به اشتراک گذاشته می‌شود و این جای تأسف دارد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا