سیستم عامل BB 10 بلکبری برای همیشه کنار گذاشته شد

به گزارش موبنا، او روی وبلاگ رسمی شرکت خود نوشت که بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در نظر دارد این سیستم عامل را برای همیشه بازنشسته کند و اندروید را جایگزین آن کند. در این مطلب گفته شد گوشی‌های جدید مبتنی بر این سیستم عامل از جمله Passport، Classic و دیگر مدل‌ها تا پایان …

به گزارش موبنا، او روی وبلاگ رسمی شرکت خود نوشت که بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در نظر دارد این سیستم عامل را برای همیشه بازنشسته کند و اندروید را جایگزین آن کند.

در این مطلب گفته شد گوشی‌های جدید مبتنی بر این سیستم عامل از جمله Passport، Classic و دیگر مدل‌ها تا پایان سال جاری میلادی به‌روزرسانی‌های امنیتی و کاربردی را در اختیار خواهند گرفت.

مدیرعامل بلکبری در مطلب خود توضیح داد: «نسخه بعدی سیستم عامل بلکبری با نام ۱۰.۳.۳ عرضه می‌شود که البته مورد تایید مرکز NIAP قرار گرفته است. بر این اساس می‌توان گفت قوی‌ترین آزمایش‌های امنیتی دولتی هم روی این نسخه از سیستم عامل نتیجه مناسب داشته است. با این اتفاق شرکت بلکبری همچنان می‌تواند به بهترین شکل امنیت کاربران دولتی را برطرف کند. سیستم Blackberry 10 بالاترین سطح امنیت موبایلی را بین کاربران جهانی ارایه می‌دهد».

در ادامه این مطلب گفته شد: «ما همچنان قصد داریم اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی نسخه ۱۰.۳.۴ سیستم عامل خود را با خدمات امنیتی پیشرفته‌تر ارایه دهیم».

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا