۸۰۰ میلیون کاربر جهانی عضو مسنجر فیسبوک

به گزارش موبنا، ژوئن ۲۰۱۵ یعنی حدود ۶ ماه قبل اعلام شد تعداد مشترکان فعال این ابزار ارتباطی از ۷۰۰ میلیون نفر فراتر رفته است و آگوست ۲۰۱۴ نیز رکورد ۵۰۰ میلیون نفر برای آن ثبت شده است. بر این اساس می‌توان متوجه شد این سرویس به سرعت در حال گسترش است. لازم به ذکر …

به گزارش موبنا، ژوئن ۲۰۱۵ یعنی حدود ۶ ماه قبل اعلام شد تعداد مشترکان فعال این ابزار ارتباطی از ۷۰۰ میلیون نفر فراتر رفته است و آگوست ۲۰۱۴ نیز رکورد ۵۰۰ میلیون نفر برای آن ثبت شده است. بر این اساس می‌توان متوجه شد این سرویس به سرعت در حال گسترش است.

لازم به ذکر است شرکت فیسبوک سال ۲۰۱۴ تصمیم گرفت بخش پیام‌رسانی خود را به عنوان یک ابزار ارتباطی مجزا در اختیار کاربران قرار دهد و از آن پس، Messenger به صورت گسترده مورد توجه کاربران جهانی قرار گرفت.

به هر حال باید توجه داشت برای آنکه Messenger بتواند به عنوان یک ابزار ارتباطی کارآمد مورد استفاده قرار بگیرد مسیر طولانی پیش‌رو دارد. زیرا بخش اعظم مشترکان این ابزار را کاربران فیسبوک تشکیل می‌دهند و هنوز بین دیگر کاربران محبوبیت زیادی کسب نکرده است.

آخرین نسخه از ابزار Messenger به کاربران امکان می‌دهد بدون داشتن حساب کاربری در فیسبوک هم بتوانند با یکدیگر گفت‌وگو کنند، تماس تلفنی برقرار کنند، گروه‌های ارتباطی تشکیل دهند و پول را بین یکدیگر رد و بدل کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا