خدمات ویدیویی Netflix در ۱۹۰ کشور عرضه شد

به گزارش موبنا، بر این اساس هم‌اکنون ساکانان بیش از ۱۹۰ کشور جهان می‌توانند به صورت مستقیم به سرویس‌های تصویری اینترنتی Netflix دسترسی داشته باشند. این سرویس‌ها از هم‌اکنون به صورت گسترده در این ۱۹۰ کشور قابل دسترسی هستند که با مراجعه به سایت Netflix.com می‌توانید لیست این کشورها را مشاهده کنید. شرکت Netflix به …

به گزارش موبنا، بر این اساس هم‌اکنون ساکانان بیش از ۱۹۰ کشور جهان می‌توانند به صورت مستقیم به سرویس‌های تصویری اینترنتی Netflix دسترسی داشته باشند.

این سرویس‌ها از هم‌اکنون به صورت گسترده در این ۱۹۰ کشور قابل دسترسی هستند که با مراجعه به سایت Netflix.com می‌توانید لیست این کشورها را مشاهده کنید.

شرکت Netflix به تمام کاربران جدید خود در کشورهای مختلف اعلام کرد اشتراک در سرویس‌های آن برای نخستین ماه رایگان است و پس از آن برحسب خدماتی که دریافت می‌کنید، به صورت ماهانه هزینه می‌پردازید.

ارزان‌ترین طرح Netflix به این صورت است که شما می‌توانید به تمام ویدیوهای آنلاین این شرکت دسترسی داشته باشید و البته کیفیت آنها پایین‌تر از HD است. این سرویس در اروپا ماهانه ۷.۹۹ یورو هزینه دارد.

اگر کاربران اروپایی ۹.۹۹ یورو برای هر ماه بپردازند، می‌توانند این تصاویر را با کیفیت HD مشاهده کنند و البته، امکان مشاهده تصاویر در دو دستگاه الکترنیکی مجزا هم وجود داشته باشد. طر دیگر که هزینه ماهانه ۱۱.۹۹ دلاری دارد با کیفیت ۴ هزار پیکسلی یا Ultra HD تصاویر را پخش می‌کند و امکان مشاهده تمام تصاویر در چهار دستگاه فراهم می‌شود.

سرویس اینترنتی Netflix تاکنون از ۱۷ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کرد که هم‌اکنون عربی، کره‌ای، چینی ساده شده و چینی سنتی هم به آنها اضافه شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا