قتل دردناک پسربچه ۲ ساله با پیچیده کابل به دور گردن + تصاویر

آقای ” رومان پائول مورالس ” ۲۱ ساله به اتهام قتل پسر بچه ۲ ساله که براثر پیچیده شدن کابل به دور گردنش به قتل رسیده بود بازداشت شد . براساس گزارش پلیس آنها پس از دریافت تماس از گم شدن پسر بچه خود را به محل حادثه که خانه قربانی رساندند و پس از …

آقای ” رومان پائول مورالس ” ۲۱ ساله به اتهام قتل پسر بچه ۲ ساله که براثر پیچیده شدن کابل به دور گردنش به قتل رسیده بود بازداشت شد .

محسنی

براساس گزارش پلیس آنها پس از دریافت تماس از گم شدن پسر بچه خود را به محل حادثه که خانه قربانی رساندند و پس از ۱۰ دقیقه جستجو با جسد ” دونی رو ملو رومرو”  در یک قسمت دیگر از آپارتمان رو به رو شدند که گفته شد براثر خفگی توسط یک کابل به دور گردنش جان باخته است .

پلیس در این ” راستا ” آقای ” مورالس ” که دوست وآشنای مادر کودک بود را بازداشت کرد .

محسنی

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که قبل از رسیدن پلیس به محل جنایت ،مورالس در خانه حضور داشت و قبل از رویت پلیس آنجا را ترک کرده بود .

جسد این کودک برای کالبد شکافی و بررسی جزئیات جنایت به پزشکی قانونی برده شد و تحقیقات برای یافتن قاتل بی رحم او و انگیزه ی او از این عمل غیر انسانی ادامه دارد .

همچنین گفته شد که پدر قربانی در روز جنایت به دلیل نزاع با همسر خود خانم ” تیفانی سگورا  ” در حبس به سر می برد و سابقه ی خشونت در این خانواده مشخص شد .

پلیس در پایان افزود در کمترین زمان قاتل بی رحم کودک را بازداشت و به مجازات خواهند رساند .

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا