سخنگوی باشگاه پرسپولیس: برانکو به ایران نیامده است

مهدی خواجه وند امروز (شنبه ) در گفت وگو با ایرنا گفت: همچنین به تازگی استعفای علی اکبر طاهری از نایب رییسی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شایعه شده است که تا این لحظه هیچ خبری مبنی بر استعفای او نشنیده ام و فکر نمی کنم این صحت داشته باشد. سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: طاهری در …

مهدی خواجه وند امروز (شنبه ) در گفت وگو با ایرنا گفت: همچنین به تازگی استعفای علی اکبر طاهری از نایب رییسی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شایعه شده است که تا این لحظه هیچ خبری مبنی بر استعفای او نشنیده ام و فکر نمی کنم این صحت داشته باشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: طاهری در این مدت به عنوان مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس و همچنین به عنوان یک عضو هیات مدیره هرچه در توان داشته ، انجام داده است. وی همچنین به مسایل مالی باشگاه سر و سامان خوبی داده است .

وی در مورد این که آیا بهتر نبود بعد از حضور محمدحسین نژاد فلاح در باشگاه پرسپولیس ، حمیدرضا سیاسی از مدیرعاملی این باشگاه کنار می رفت، خاطرنشان کرد: سیاسی طبق مصوبه هیات مدیره در حال حاضر از نظر قانونی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است. مشکل او برخلاف انتظار ما تا این لحظه رفع نشده است .

وی در مورد شعار دادن هواداران پرسپولیس برعلیه سرمربی این تیم در دیدار مقابل صبا، اظهار کرد: تیم پرسپولیس در این دیداربسیار خوب بازی کرد و با بدشانسی نتوانست سه امتیاز را به دست آورد. باید منتظر زمان بود تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

دیدار تیم های پرسپولیس تهران و صبای قم در هفته بیست و یک لیگ برتر عصر روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.

با پایان این دیدار ، هواداران پرسپولیس که از نتیجه کسب شده ناراضی بودند، علیه حمید درخشان سرمربی پرسپولیس شعار دادند و خواستار کنار رفتن او شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا