دو گوشی ژاپنی ضدآب و ضدضربه با قیمت کمتر از ۱۵۰ دلار

به گزارش موبنا، DuraForce XD بهترین گوشی هوشمند ساخته شده در شرکت ژاپنی محسوب می‌شود که نمایشگر لمسی ۵.۷ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را در خود جا داده است که البته باید گفت این نمایشگر ضدضربه است. این گوشی هوشمند به تراشه Snapdragon 400 و امکانات دیگر از جمله رم ۲ گیگابایتی …

به گزارش موبنا، DuraForce XD بهترین گوشی هوشمند ساخته شده در شرکت ژاپنی محسوب می‌شود که نمایشگر لمسی ۵.۷ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را در خود جا داده است که البته باید گفت این نمایشگر ضدضربه است.

این گوشی هوشمند به تراشه Snapdragon 400 و امکانات دیگر از جمله رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی مجهز شده است.

طول، عرض و ضخامت این گوشی هوشمند به ترتیب ۱۶۶.۸، ۸۶.۴ و ۱۳.۹ میلیمتر است. بدنه ضخیم این گوشی هوشمند به دلیل آن است که با استاندارد نظامی Military Standard 810G سازگار شده است تا کاملا ضدضربه باشد. این گوشی همچنین استاندارد IPX8 را هم شامل می‌شود تا کاربران بتوانند از آن به عنوان یک دستگاه ضدآب هم استفاده کنند.

در توضیحات این گوشی آمده است که اگر آن را از ارتفاع ۴ پایی رها کنید یا با آن به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۸ متری آب بروید، مشکلی پیش نمی‌آید.

این گوشی هوشمند نسخه ۵.۱ سیستم عامل اندروید را شامل می‌شود و باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری و گیرنده خدمات مخابراتی LTE را هم در خود جا داده است.

گوشی Kyocera DuraXE هم با نمایشگر ۲.۶ اینچی اصلی و نمایشگر ۱.۰۸ اینچی ثانوی، یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه SD را در اختیار کاربران می‌گذارد. این گوشی هم ضدآب و ضدضربه ساخته شده است.

هر دو گوشی هوشمند مذکور قیمت کمتر از ۱۵۰ دلار دارند و البته کاربران آمریکایی می‌توانند با انعقاد قرارداد مخابراتی دو ساله هم آنها را به صورت قسطی خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا