هکرها انتقام شیخ نمر را گرفتند

گروهِ هکری موسوم به “تیم ۳۲۲” در واکنش به جنایتِ اعدامِ آیت الله شیخ نمر النمر، عالِم بزرگ شیعیان در عربستان، سایت وزارت دفاع قطر را هک و این اقدام را آغاز زنجیره ای از انتقام ها اعلام کردند. هکرها، به جای صفحۀ نخستِ سایت وزارت دفاع، عکس آیت اللهِ شهید نمر النمر را به …

گروهِ هکری موسوم به “تیم ۳۲۲” در واکنش به جنایتِ اعدامِ آیت الله شیخ نمر النمر، عالِم بزرگ شیعیان در عربستان، سایت وزارت دفاع قطر را هک و این اقدام را آغاز زنجیره ای از انتقام ها اعلام کردند.

هکرها، به جای صفحۀ نخستِ سایت وزارت دفاع، عکس آیت اللهِ شهید نمر النمر را به همراه پیامشان، درج کردند.

به نوشتۀ وبگاه السومریه، در این پیام آمده است: شما با اعدام شیخِ مجاهد نمر النمر گمان کردید بر آن بَبر (نمر به معنی ببر است) فائق آمدید، غافل از این که با این کار، هزار نمر النمر بجا گذاشتید.

هکرها سپس با معرفی خود و رسالتشان تاکید کردند: ما، تیم ۳۲۲، ببرهای حق طلب هستیم که انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت و این، نقطۀ آغازی بر پایان حکومت شما آل سعود خواهد بود. ما شما را دنبال خواهیم کرد تا به شما دست یابیم تا مسلمانان، به خواست خدا، از حکومت ظالمانۀ شما نجات یابند.

جنایتِ اعدام نمر النمر، واکنش های خشمگینانه ای در کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای شیعه نشین داشته و به اعتراضات شدید و متفاوت و تظاهرات گسترده منجر شده است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا