آمازون فروش پرچمدار گوشی‌های مایکروسافت را متوقف کرد

به گزارش موبنا، روی سایت‌های اینترنتی آمازون مخصوص بریتانیا و فرانسه گفته شد که کاربران پس از انجام خرید اینترنتی و مراجعه به دفاتر مربوطه با مشکل موجودی کالا مواجه شدند و این توقف فروش به دلیل نبود تعداد کافی دستگاه بوده است. شرکت آمازون با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد ساکنان دیگر کشورهای جهان همچنان …

به گزارش موبنا، روی سایت‌های اینترنتی آمازون مخصوص بریتانیا و فرانسه گفته شد که کاربران پس از انجام خرید اینترنتی و مراجعه به دفاتر مربوطه با مشکل موجودی کالا مواجه شدند و این توقف فروش به دلیل نبود تعداد کافی دستگاه بوده است.

شرکت آمازون با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد ساکنان دیگر کشورهای جهان همچنان می‌توانند Lumia 950 XL را از روی این فروشگاه اینترنتی خریداری کنند.

لازم به ذکر است که چندی پیش شعبه آمازون در آلمان هم فروش این گوشی هوشمند را متوقف کرد و شرکت Carphone Warehouse گوشی‌های خریده شده توسط کاربران را با تاخیر به دست‌شان رساند.

برخی منابع آگاه اعلام کردند این گوشی‌های هوشمند برای به‌روزرسانی سیستم داخلی به شرکت مایکروسافت بازگردانده شده‌اند و قرار است در این اقدام سیستم عامل آنها ارتقا یابد.

شرکت مایکروسافت هنوز هیچ بیانیه‌ای در این زمینه منتشر نکرده است و در برخی نقاط جهان این گوشی هوشمند بدون مشکل به فروش می‌رسد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا