با یک تنظیم ساده عمر باتری Lumia 950 را افزایش دهید

به گزارش موبنا، این مشکل در آخرین و بهترین گوشی هوشمند مایکروسافت موسوم به Lumia 950 XL مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ هم وجود دارد و کاربران آن را ناراضی کرده است. این گوشی هوشمند باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده است تا بتواند برای مدت طولانی انرژی لازم را در خود …

به گزارش موبنا، این مشکل در آخرین و بهترین گوشی هوشمند مایکروسافت موسوم به Lumia 950 XL مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ هم وجود دارد و کاربران آن را ناراضی کرده است.

این گوشی هوشمند باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده است تا بتواند برای مدت طولانی انرژی لازم را در خود نگه دارد. ولی نمایشگر ۵.۷ اینچی این گوشی با کیفیت QHD به انرژی زیادی نیاز دارد و برای آنکه بتواند تصاویر را با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش بگذارد، مجبور است توان بیشتری را مصرف کند.

ولی یک روش ساده وجود دارد تا صاحبان این گوشی هوشمند بدون هرگونه ارتقا سخت‌افزاری، بتوانند عمر باتری دستگاه خود را افزایش دهند.

برای این کار می‌بایست مراحل زیر را دنبال کرد:

Settings> System> Battery Saver> Battery Use

در این قسمت می‌توان مشاهده کرد کدام یک از اپلیکیشن‌ها انرژی بیشتری مصرف می‌کنند. این بخش نشان می‌دهد مرورگر اینترنتی Edge بیشترین حجم مصرف باتری را دارد. این مرورگر اینترنتی حتی اگر از آن استفاده هم نشود، باز هم فعال است و می‌توان انرژی ذخیره شده در باتری را مصرف کند.

بر این اساس اگر در بخش مذکور مرورگر اینترنتی Edge را غیرفعال کنید، عمر باتری دستگاه شما به میزان قابل ملاحظه افزایش میابد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا