معجزه اي طبيعي براي کمري باريک داشتن

به گزارش خبرگزاري آريا، در اين مطلب مي خواهيم به شما عزيزان بگوييم که اگر مي خواهيد خيلي سريع شکمتان را کوچک و کمرتان را باريک کنيد، ماست اين فراورده لبني پرخاصيت را فراموش نکنيد. پس با ما همراه شويد باريک شدن معجزه آساي کمر با مصرف ماست تب لاغري و کمر باريک اين روزها …

به گزارش خبرگزاري آريا، در اين مطلب مي خواهيم به شما عزيزان بگوييم که اگر مي خواهيد خيلي سريع شکمتان را کوچک و کمرتان را باريک کنيد، ماست اين فراورده لبني پرخاصيت را فراموش نکنيد. پس با ما همراه شويد
باريک شدن معجزه آساي کمر با مصرف ماست
تب لاغري و کمر باريک اين روزها داغ داغ است و اغلب خانم ها سخت در جست و جوي راه هايي هستند که در عين ساده بودن اثربخش هم باشند. بدون شک رعايت رژيم هاي مختلف يکي از همين شيوه هاي لاغري، رژيم هايي که اگر بدون آگاهي و بدون نظارت باشند منتهي به مشکلات پيچيده و دردناکي مي شود. با اين حال، مصرف برخي غذاها و حذف برخي ديگر مي تواند ما را در رسيدن به اين هدف کمک کند و به همين دليل در اينجا از تأثير ماست بر وزن براي شما مي گوييم.
اگر جزء علاقه مندان ماست هستيد اين شانس را داريد که نسبت به ديگران دور کمري باريک تر و به تبع آن وزني کم تر داشته باشيد. نتايج آخرين تحقيقات انجام شده نشان مي دهد: افرادي که ماست بيشتري مصرف مي کنند از ترکيب بدني سالم تري برخوردار هستند. در واقع ترکيبات مغذي موجود در ماست در کنار فوايدي که براي بدن به همراه دارند از جمله : تقويت سيستم ايمني، کمک به استحکام استخوان ها، بهبود سيستم گوارش، کاهش خطر ابتلا به سرطان روده و معده به کم شدن شاخص توده بدني و باريک تر شدن کمر کمک قابل توجهي مي کند.
اگرچه هم چنان نمي توان ادعا کرد، ميان مصرف ماست و کاهش وزن رابطه علت و معلولي وجود دارد اما تأثير ماست در حفظ شدن نسبي تناسب اندام و بهره مندي از يک ترکيب بدني سالم امري انکار ناپذير است. بنابراين اگر مي خواهيد، وزنتان را کم کنيد مصرف ماست کم چرب را فراموش نکنيد، اين فرآوره لبني به ضمن کمک به سووزاندن چربي هاي زائد در حفظ قدرت عضلات تأثير بسزايي دارد.
کمبود اين ۵ ماده مغذي، شما را پرخور مي‌کند
بر خلاف آنچه خودتان تصور مي‌کنيد، دچار کمبود خيلي از املاح و ويتامين‌ها هستيد و همين روند شما را دائماً در حالت گرسنگي نگه مي‌دارد و به دنبال آن پرخوري اتفاق مي افتد.
کلسيم و منيزيم از جمله اين املاح هستند. استرس و خوردن بيش از حد خوراکي‌هاي شيرين نشان دهنده فقر اين دو ماده معدني در بدن است. استفاده از محصولات لبني مانند ماست، کفير، پنير، و سبزيجات تيره رنگ شما را از فقر اين دو ماده معدني نجات مي‌دهد.
ويتامين ب ديگر ماده مغذي ديگر است که کمبود آن فرد را دچار نوسانات خلقي مي‌کند. يکي از اين نوسانات خلقي افسردگي و ابتلا به پرخوري عصبي است. کمبود روي نيز باعث مي‌شود فرد نمک و شکر بيشتري به وعده‌هاي غذايي خود اضافه کند.
فقر امگا سه هم از جمله محروميت‌هايي است که بدن را به سمت پرخوري سوق مي‌دهد. در حالي که ماهي آزاد، ماهي‌هاي کنسرو و تن، تخم مرغ، و … منابع بسيار خوبي از اين ماده مغذي هستند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا