پیشنهاد رد صلاحیت برخی از کاندیداها

به گزارش «تابناک یزد،»، سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به لزوم اخلاق محوری در رقابت های انتخاباتی اظهار داشت: به کاندیداهای انتخاباتی توصیه می کنیم در ایام رقابت های انتخاباتی، اخلاق را محور فعالیت های خود قرار دهند و از تخریب و اتهام زنی به رقبا پرهیز کنند. وی …

به گزارش «تابناک یزد،»، سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به لزوم اخلاق محوری در رقابت های انتخاباتی اظهار داشت: به کاندیداهای انتخاباتی توصیه می کنیم در ایام رقابت های انتخاباتی، اخلاق را محور فعالیت های خود قرار دهند و از تخریب و اتهام زنی به رقبا پرهیز کنند.

وی افزود: جوسازی و شخصیت شکنی، برخلاف قانون و اخلاق است و هواداران و اعضای ستاد کاندیداها تنها به توانایی ها و نقاط مثبت نامزد مورد علاقه خود بپردازند.

تقوی با بیان لزوم عمل به تعهدات و پرهیز از وعده های بی جا و بی اساس عنوان کرد:در دوره های پیشین گاهی مشاهده می شد برخی از کاندیداها وعده هایی را در افکار عمومی مطرح می کردند که تحقق آن ها امکان پذیر نبود زیرا در حیطه اختیارات نمایندگان مجلس نمی گنجید.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت:بنده مدتی پیش به آیت الله جتنی پیشنهاد دادم، کاندیداهایی که وعده های بی اساس را مطرح می کنند، رد صلاحیت شوند زیرا عدم اجابت آن باعث بدبینی مردم به نظام می شود.

نوشته های مشابه

وی افزود:گاهی اگر تمامی نمایندگان مجلس نیز نسبت به تحقق امری اشتراک نظر داشته باشند، امکان حصول آن وجود ندارد، زیرا کشور امکاناتی دارد که باید متناسب با آن وعده های نمایندگان و کاندیداها مطرح شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشورگفت: کاندیداهای انتخاباتی در تبلیغات خود از اسراف پرهیز کنند و مطابق با قواعد اخلاق به فعالیت در این حوزه مبادرت ورزند.
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا