پوشش صورتی جدید برای Xperia Z5 سونی

به گزارش موبنا، شرکت سوی قرار است گوشی هوشمند Z5 با رنگ صورتی را نخستین بار در کشور تایوان عرضه کند و این اتفاق در نخستین هفته ژانویه ۲۰۱۶ صورت می‌گیرد. اپراتور موبایلی Chunghwa Telecom تایوان اعلام کرده است که از این هفته گوشی هوشمند Xperia Z5 سونی به رنگ صورتی را عرضه خواهد کرد. …

به گزارش موبنا، شرکت سوی قرار است گوشی هوشمند Z5 با رنگ صورتی را نخستین بار در کشور تایوان عرضه کند و این اتفاق در نخستین هفته ژانویه ۲۰۱۶ صورت می‌گیرد.

اپراتور موبایلی Chunghwa Telecom تایوان اعلام کرده است که از این هفته گوشی هوشمند Xperia Z5 سونی به رنگ صورتی را عرضه خواهد کرد. البته قرار است این محصول در دیگر کشورهای جهان هم عرضه شود و هنوز خبر موثقی در مورد تاریخ ورود آن به کشورهای مختلف اعلام نشده است.

این اقدام همزمان با آغاز سال نو چینی صورت می‌گیرد و شرکت سونی پیش‌بینی کرده است که از این طریق می‌تواند فروش پرچمداران گوشی‌های خود را افزایش دهد

البته طرح سونی برای افزایش محبوبیت گوشی‌های هوشمند خود فقط به استفاده از رنگ صورتی برای Xperia Z5 ختم نمی‌شود. قرار است در این اقدام رنگ‌های مختلف برای مدل‌های متفاوت گوشی‌های سونی عرضه شود.

منابع آگاه می‌گویند که در نخستین مرحله پس از تایوان کاربران آسیا و بریتانیا به صورت همزمان مدل صورتی گوشی Xperia Z5 را در اختیار خواهند گرفت.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا