هند یک میلیارد کاربر مجهز به گوشی هوشمند دارد

به گزارش موبنا، اگر بخواهیم این رقم را دقیق‌تر بررسی کنیم می‌توان گفت در این ماه تعداد صاحبان گوشی هوشمند در هند با رشد ۷ درصدی نسبت به ماه سپتامبر ۱.۰۳ میلیارد نفر محاسبه شد. این آمار کشور هند را به دومین قطب بزرگ گوشی هوشمند در جهان تبدیل کرد. البته توجه داشته باشید که …

به گزارش موبنا، اگر بخواهیم این رقم را دقیق‌تر بررسی کنیم می‌توان گفت در این ماه تعداد صاحبان گوشی هوشمند در هند با رشد ۷ درصدی نسبت به ماه سپتامبر ۱.۰۳ میلیارد نفر محاسبه شد.

این آمار کشور هند را به دومین قطب بزرگ گوشی هوشمند در جهان تبدیل کرد. البته توجه داشته باشید که نخستین کشور در این لیست آمریکا نیست. هند در سال ۲۰۰۸ میلادی در این زمینه آمریکا را پشت‌سر گذاشت و همچنان موقعیت خود را در این لیست حفظ کرد.

بزرگترین قطب موبایلی جهان با بیشترین تعداد کاربران مجهز به گوشی هوشمند چین است. این کشور در سال ۲۰۱۲ میلادی توانست رکورد بیش از یک میلیارد کاربر مجهز به گوشی هوشمند را ثبت کند.

از سال ۲۰۰۸ که هند توانست رتبه بالاتری را نسبت به آمریکا به دست آورد، بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جدید با گوشی هوشمند در آمریکا ثبت شدند. در دوره زمانی مشابه هند موفق شد ۸۰۰ میلیون کاربر جدید با گوشی هوشمند را به ثبت برساند که این رقم از جمعیت کنونی کشور آمریکا دو برابر بیشتر است.

بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ هند در زمینه استفاده از گوشی هوشمند پیشرفت فراوان کرد و فاصله بسیار اندکی با چین داشت. از آن زمان کسب و کار گوشی هوشمند در چین بسیار رونق گرفت و این کشور قوی‌ترین بازار جهانی را از آن خود کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا