عرضه نخستین عینک واقعیت مجازی چینی با قیمت بسیار ارزان

به گزارش موبنا، شرکت چینی FiresVR که نام شناخته شده‌ای ندارد، اولین عینک واقعیت مجازی خود را با نام JiDome-1 روانه بازار کرد تا پس از Gear VR سامسونگ تنها عینک هوشمند با این قابلیت را در بازار جهانی به فروش برساند. این شرکت خود را در صنعت واقعیت مجازی مشابه شیائومی در عرصه گوشی‌های …

به گزارش موبنا، شرکت چینی FiresVR که نام شناخته شده‌ای ندارد، اولین عینک واقعیت مجازی خود را با نام JiDome-1 روانه بازار کرد تا پس از Gear VR سامسونگ تنها عینک هوشمند با این قابلیت را در بازار جهانی به فروش برساند.

این شرکت خود را در صنعت واقعیت مجازی مشابه شیائومی در عرصه گوشی‌های هوشمند معرفی کرده است و پیش‌بینی می‌کند که به زودی بازار جهانی را در دست بگیرد.

البته لازم به ذکر است که عینک واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ، HoloLens مایکروسافت و Oculus Rift فیسبوک هم در کشور چین تولید می‌شوند. ولی این دستگاه‌ها متعلق به برندهای غیرچینی هستند و هنوز به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار نگرفته‌اند. بر این اساس JiDome-1 نخستین عینک واقعیت مجازی چینی است.

قابلیت‌های این عینک هوشمند به کمک گوشی Xiaomi Note معرفی شد و شرکت چینی نشان داد کاربران چگونه می‌توانند از این فناوری استفاده کنند.

شرکت چینی FiresVR اعلام کرد عینک واقعیت مجازی آنها با ۳۰ درصد گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی سازگاری دارد و در فصل نخست سال ۲۰۱۶ فروش آن با قیمت ۳۰ دلار آغاز می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا