نخستین گوشی HP مجهز به ویندوز ۱۰ ساخته شد

به گزارش موبنا، مرکز GFXBench که از سازمان‌های استانداردسازی و تایید صلاحیت دستگاه‌های الکترونیکی محسوب می‌شود در لیست خود نام گوشی جدید HP را هم قرار داد و اعلام کرد که این محصول مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ ساخته شده است. اگرچه تا کنون شایعات مختلف در این زمینه منتشر شده بود، ولی هم‌اکنون …

به گزارش موبنا، مرکز GFXBench که از سازمان‌های استانداردسازی و تایید صلاحیت دستگاه‌های الکترونیکی محسوب می‌شود در لیست خود نام گوشی جدید HP را هم قرار داد و اعلام کرد که این محصول مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ ساخته شده است.

اگرچه تا کنون شایعات مختلف در این زمینه منتشر شده بود، ولی هم‌اکنون برای نخستین بار تایید شده است که گوشی جدید HP همراه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ تکمیل می‌شود.

گروهی از منابع آگاه در کشور آلمان هم اعلام کردند که در کنگره جهانی تلفن همراه (MWC 2016) از این گوشی هوشمند رونمایی خواهد شد. این کنگره بین روزهای ۲۲ تا ۲۵ فوریه در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود.

در این گزارش گفته شده است که HP در آخرین مراحل آزمایش و تکمیل گوشی هوشمند جدید خود به سر می‌برد و پروژه تولید این محصل تقریبا رو به اتمام است.

مرکز GFXBench به جز تراشه مرکزی این دستگاه توضیح داد که گوشی هوشمند جدید نمایشگر ۵.۸ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل منتشر می‌شوند و برای دوربین اصلی و دوربین سلفی دستگاه هم حسگرهای ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا