Fitbit محبوب‌ترین ابزار موبایلی iOS شناخته شد

به گزارش موبنا، ابزار کاربردی Fitbit در فروشگاه اینترنتی App Store اپل طی یک سال گذشته بیشترین محبوبیت را داشته و بالاترین تعداد بارگذاری به آن اختصاص داده است. این مسئله نشان می‌دهد انواع مختلف دستبندهای هوشمند ساخت شرکت Fitbit در سال ۲۰۱۵ میلادی بین نواع مختلف فناوری‌های پوشیدنی بالاترین آمار فروش را داشته است. …

به گزارش موبنا، ابزار کاربردی Fitbit در فروشگاه اینترنتی App Store اپل طی یک سال گذشته بیشترین محبوبیت را داشته و بالاترین تعداد بارگذاری به آن اختصاص داده است.

این مسئله نشان می‌دهد انواع مختلف دستبندهای هوشمند ساخت شرکت Fitbit در سال ۲۰۱۵ میلادی بین نواع مختلف فناوری‌های پوشیدنی بالاترین آمار فروش را داشته است.

لازم به ذکر است که در ماه دسامبر نیز Fitbit عنوان محبوب‌ترین ابزار موبایلی iOS در زمینه بهداشت، سلامت و تناسب اندام را به خود اختصاص داد.

به گفته مرکز تحقیقاتی iDC، شرکت Fitbit در فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی ۲۲.۲ درصد از بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی را در اختیار داشته و از این طریق به عنوان بزرگترین تولیدکننده فناوری‌های پوشیدنی در جهان معرفی شده است.

البته باید توجه داشت که این شرکت در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ حدود ۳۲.۸ درصد از بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی را به خود اختصاص داده بود. این کاهش سهم به دلیل رقابتی‌تر شدن بازار مذکور صورت گرفته است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا