نخستین تصاویر مدل بعدی Galaxy J1 سامسونگ منتشر شد

به گزارش موبنا، این تصاویر را گروهی از منابع آگاه ناشناس در حساب کاربری sleaknow@ در شبکه اجتماعی توئیتر به انتشار رساندند. در این توئتی برخی مشخصات در مورد این گوشی هوشمند جدید هم اعلام شد. به گفته منابع آگاه، این دستگاه تراشه مرکزی Exynos 3475 سامسونگ را در خود جا داده است که نمایشگر …

به گزارش موبنا، این تصاویر را گروهی از منابع آگاه ناشناس در حساب کاربری sleaknow@ در شبکه اجتماعی توئیتر به انتشار رساندند.

در این توئتی برخی مشخصات در مورد این گوشی هوشمند جدید هم اعلام شد. به گفته منابع آگاه، این دستگاه تراشه مرکزی Exynos 3475 سامسونگ را در خود جا داده است که نمایشگر ۴.۵ اینچی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل به انتشار برساند.

گوشی هوشمند جدید سامسونگ همچنین رم یک گیگابایتی و نسخه ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید لولی‌پاپ را هم شامل می‌شود.

لازم به ذکر است که چندی پیش مرکز GFXBench نیز مشخصات مشابهی را در مورد این محصول به اشتراک گذاشت. این محصول که نسخه ۲۰۱۶ گوشی هوشمند Galaxy J1 محصول می‌شود، همراه با ۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند جدید سامسونگ که در خانواده محصولات رده پایین طبقه‌بندی می‌شود، قرار است به زودی با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار به دست کاربران جهانی برسد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا