مایکروسافت تولید Lumia 650 را تایید کرد

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت تصمیم دارد از ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی یک به‌روزرسانی گسترده برای گوشی‌های ویندوزی انجام دهد تا مدل‌های قدیمی‌تر هم بتوانند ویندوز ۱۰ موبایلی را در اختیار بگیرند. ولی این روزها شایعات فراوان در مورد محصول جدیدتری با نام Lumia 650 به گوش می‌رسد و مایکروسافت در آخرین خبرها تولید این …

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت تصمیم دارد از ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی یک به‌روزرسانی گسترده برای گوشی‌های ویندوزی انجام دهد تا مدل‌های قدیمی‌تر هم بتوانند ویندوز ۱۰ موبایلی را در اختیار بگیرند.

ولی این روزها شایعات فراوان در مورد محصول جدیدتری با نام Lumia 650 به گوش می‌رسد و مایکروسافت در آخرین خبرها تولید این گوشی هوشمند را تایید کرده است.

«کریس کاپوسِلا» مدیر بازاریابی جهانی مایکروسافت اعلام کرد که این شرکت هم‌اکنون مراحل پایانی تولید Lumia 650 را پشت‌سر می‌گذارد و از هم‌اکنون می‌توانید منتظر این گوشی هوشمند میان‌رده باشید.

کاپوسِلا که در برنامه تلویزیونی Windows Weekly حاضر شده بود در این خصوص گفت: «ما در مورد محصولاتی که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند خبری منتشر نمی‌کنیم. ولی من از هم‌اکنون می‌توانم نوید عرضه Lumia 650 را به کاربران جهانی بدهم».

این گوشی هوشمند تراشه Snapdragon 212 را با چهار هسته‌ ۱.۳ گیگاهرتزی در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD، نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل،‌ دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره رکد.

این گوشی هوشمند در نمایشگاه MWC 2016 برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و بر این اساس می‌بایست تا ماه فوریه منتظر آن بمانیم.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا