عطر پوتین هم آمد! +عکس

راشا تودی گزارش داد؛ عطری به نام “لیدرز نامبر وان” که با الهام گیری از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه طراحی شده است، از دو روز پیش در فروشگاه های مسکو به فروش گذاشته شد. رایحه این عطرِ گرم ترکیبی از لیمو، ترنج، انگور سیاه و صنوبر است. تصویر ولادیمیر پوتین نیز روی بطری سیاه …

راشا تودی گزارش داد؛ عطری به نام “لیدرز نامبر وان” که با الهام گیری از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه طراحی شده است، از دو روز پیش در فروشگاه های مسکو به فروش گذاشته شد.

رایحه این عطرِ گرم ترکیبی از لیمو، ترنج، انگور سیاه و صنوبر است. تصویر ولادیمیر پوتین نیز روی بطری سیاه رنگ این عطر هک شده است.

عطر پوتین هم آمد! +عکس

 این عطر بوسیله یک تولید کننده عطر متولد بلاروس به نام “ولادیسلاو رکوناو” ساخته شد. ایده تولید عطر ولادیمیر پوتین متعلق به مدیران مجله لیدرز است.

یکی از مغازه داران مسکو در این خصوص گفت: هزینه یک بطری ۱۰۰ میلی از این عطر، ۸۵ دلار است. این عطر تا ۲۰ ژانویه سال آینده میلادی (۳۰ دی ۹۴) با قیمتی پایین تر به فروش می رسد.

در حال حاضر سفارشهایی از آلمان و چین نیز ثبت شده است. به دلیل محبوبیت ولادیمیر پوتین و آغاز سال نو میلادی، تقاضا برای خرید این عطر رو به افزایش است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا