CES 2016 مخصوص رونمایی از خودروهای هوشمند

به گزارش موبنا، فعالان عرصه فناوری هر سال در نمایشگاه CES از آخرین فناوری‌ها و محصولات خود رونمایی می‌کنند و پیش‌بینی شده است که امسال به جای مشاهده فناوری‌های نوین، می‌توان شاهد اتومبیل‌های پیشرفته بود. بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان از هم‌اکنون خود را برای CES 2016 آماده کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به Toyota، …

به گزارش موبنا، فعالان عرصه فناوری هر سال در نمایشگاه CES از آخرین فناوری‌ها و محصولات خود رونمایی می‌کنند و پیش‌بینی شده است که امسال به جای مشاهده فناوری‌های نوین، می‌توان شاهد اتومبیل‌های پیشرفته بود.

بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان از هم‌اکنون خود را برای CES 2016 آماده کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به Toyota، Chevrolet، Audi، Hyundai، Daimler Benz، Fiat Chrysler و … اشاره کرد.

مرکز برگزاری نمایشگاه CES اعلام کرد فضای اختصاص یافته به غرفه‌های مخصوص خودروسازان در CES 2016 نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.

«جِف اووِنز» مدیر فناوری شرکت Delphi از تولیدکنندگان محصولات جانبی خودرو گفت: «امسال بیش از همیشه منتظر رونمایی از خودروهای هوشمند و پیشرفته باشید. بیشتر سخنرانی‌ها در نمایشگاه امسال به معرفی نسل جدید خودروها اختصاص میابد و حتی پیش‌بینی می‌شود بیل گیتس هم در نمایشگاه امسال خودروی هوشمند معرفی کند».

«هربرت دییِس» مدیرعامل شرکت خودروسازی Volkswagen قرار است سخنرانی افتتاحیه نمایشگاه امسال را انجام دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا