اردوغان منجی شد!

زمانی که کاروان حامل رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه روز جمعه پس از نماز در حال عبور از روی پلی بود که اروپا و آسیا را به هم مرتبط می‌کند، با مردی روبرو شد که ظاهرا آماده پرش از روی پل و کشتن خودش بود. انتشار تصاویری جدید از این رویداد نشان می‌دهد که محافظان …

زمانی که کاروان حامل رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه روز جمعه پس از نماز در حال عبور از روی پلی بود که اروپا و آسیا را به هم مرتبط می‌کند، با مردی روبرو شد که ظاهرا آماده پرش از روی پل و کشتن خودش بود.

انتشار تصاویری جدید از این رویداد نشان می‌دهد که محافظان اردوغان این مرد گریان را که حدودا در دهه ۳۰ زندگی‌اش بود، برای صحبت با اردوغان به کنار خودروی وی آوردند. چند لحظه بعد، دیده شد که این مرد دست اردوغان را بوسید. براساس گزارش خبرگزاری دوغان، محافظان رئیس‌جمهوری ترکیه این مرد را به مکان امنی مشایعت کردند.

دوغان گزارش داد، پلیس استانبول بیش از دو ساعت تلاش می‌کرد تا با صحبت کردن این مرد را از خودکشی منصرف کند. این جوان خودروی خود را بر روی پل رها کرده و از نرده‌های جانبی پل بالا رفته بود. براساس این گزارش، وی به دلیل مشکلات خانوادگی مدت‌ها بود که از افسردگی رنج می‌برد. پل بوسفورس با ارتفاع ۶۴ متر یکی از مکان‌هایی است که خودکشی زیادی در آن صورت می‌گیرد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا